Monday, June 7, 2010

GIVE AWAY "CAYANG IBU"

join giveaway lagi ....
kali nih join @ emma86 giveaway ...




pic di amik time kenduri kawen kawan aku puan lisa on 18 oktober 2009
aku berdua ngan Muhamad Adib Fahim (MAF) pergi kenduri .. abah keja ....
1st time kuar ber2 dengan MAF
sronok juga kuar ber2 wlupun terpaksa melayan kaletah die yg baru bleh berjalan tu sorg²..




tags:
Mrs.K
mamalyna
mrsfiza212 aka mamadarwisy
shielalatif
lieroseqiemi aka bunga


meh la join ... mana tau dpt cupcake ke .... dpt makeup free setahun ke ..
dpt free fotoshoot ke ....

2 comments:

Miz Kadiah said...

Ema : Aku ada gak g blog ko tapi ko tak letak shoutbox. macam mana nak tinggalkan jejak.. Malas nak mengomen banyak2 ni.. hehehe

eima said...

HAHAHA ye ke ...
aku saje je la ... jgn kecik ati weh ...
shoutbox... mls nk letak ...
nk kena buat kat umah .. tak de masa la ...
kat opis kena block ...
tgk la balik karang aku letak shoutbox ek ...