Thursday, June 10, 2010

Misi Gemuk | 1 | Gain 5


Gain5 ..... salah satu produk dari HPM Dr. Rozmey ...
produk glemer HPM ... Jus Mate5...
kirenye Gain5 adek bradek ngan Jus Mate5 la ..
cuma utk gemuk ngan kurus je ..
today dah hari ke7 aku minum produk nih ....
mmg nampak kesan nye la ...
a day before minum berat aku ialah 40.6 kg
today 42 kg ...
dalam masa seminggu dah naik 1 kg lebih ...
target aku ialah 50 kg ....
wish me luck guys..... 50 kg ... 50 kg ... yeahhhh !!










pic aku b4 minum produk nih .....






next entry aku update pic terbaru after 14 days ....


tak lama lagi aku makin seksi ngan cun la....
semuanye utk menambat hati suami tersayang .... waahhhh
wlupun die xkisah cam ne pun aku ...
aku mesti buat yg terbaek .....


3 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

chayok2..
wei manje..org laen berebut2 nk kurus..mu je nok gemuk..wadoii...
ehhee

eima said...

aku tak penah gemuk .. mesti nk gemuk ....
tak sabo rasa nye nk jahit bj baru ...
skrg stop dulu tempah bj ... kang dah gemuk tak leh pakai dah ..sayang ...

nurul ain said...

menjadi tak?