Wednesday, July 28, 2010

MAF before & after Discharge

fahim lepas discaj ...
kembali sehat ... 
cirit birit ok .. tak payah mkn ubat pepe ...
cuma aku bg multivitamin je ...
untuk tambah selera..
sbb dah kurus sgt ...
mmg selera menjadi²...
mulut tak bleh kosong ...
asek mkn je ... sronok aku tgk ..
cam org bls dendam kat makanan ....
mende yg die tak mkn sebelum nih pun... 
die mkn ... alhamdulillah....


pic sebelum warded 


budak yg kurus lepas discaj .... kesian
tgh mkn pisang utk tambah potassium ...
sodium ngan potassium masih kurang waktu aku mintak discaj ...
seb baik nk mkn pisang pas dipujuk² pelbagai aksi ....




pic terbaru smlm ...
pas 5 hari discaj... kembali nk montel ... 
peyut dah terjuih .....
tgh layan cite Timmy Time ... 



9 comments:

MrS. F!zA said...

ciannya..kt maata tu nmpk cm cgkung dah..sian..

syiok kan kalo tgk anak makan.. darwisy tu makan 2,3 sudu tak mo dah..sedih betoi

eima said...

darwisy byk nyusu kot ...
kadang bdk mmg pyh mkn ...
cam fahim dulu zaman baby abih la semangkuk bubur .. eima tak penah bg cerelac ..

dah umo setahun die dah pandai meragam tak mo mkn ..
sejak dah besar ni br nk mkn balik ...

monamie said...

ha btoi.. fahim nampak seroh! takpa berkat tangan mama jaga fahim, semoga cepat2 sembuh.

LiErOSe~QiEmi said...

olooo... nampak beno susutnye.. musim budak2 tak sehat kot manje.. anak aku pun tak berapa sehat gak tu..taktau la ptg ni camne...risau gak.. dah anto taska ni mcm2 penyakit hinggap erk!
harap2 fahim cpt sembuh k.

eima said...

tu la bunga/k.mona nk wat cam ne .. cabaran utk ibu sebenarnye ...
fahim dah sehat dah ...
mkn pun dah selera ....

Intan Inn said...

alahai cin tgh fahim dah kurus n cengkung jer mata tue..pas nie bagi makan biar dia naik sket berat k...biaslah kanak2 mmg mudah dapat penyakit...

eima said...

dah byk mkn dah intan ....
dah tembam balik dah .. pipi pun dah bolat ...
haha

mrs.ecam said...

hahhahah perot dh terjuih??? hihihi ok la tu hope fahim akn terus berselera mkn...wisau klu ank skt n kurus ni kn??? huhuuhuhuhu

::Mamalyna:: said...

eima, nampak sangat kurusnya...alhamdulillah, dah kembali normal..