Wednesday, July 14, 2010

Saya yang CUTE


dapat tag nih dari mrs.K ...


1.Apa nama blog dan knape letak name tu?
~ mysweetzlife - aku letak sbb aku suka yg sweet²

2. Jelaskan knape bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?
~ jsama seperti di atas....


3. Bila blog anda mula beroperasi?
~ 24 March 2010 ... register may 2009

4. Siapa follower pertama anda?
~ diri sendiri.....

5. Ucapan kpd si pemberi award
~ bila nk wat gath nih ...nk jumpe la korg lagi ....tp wat weekday arr ..weekend slalu nya aku sebuk 

6. Tag 9 org yg anda rasa patut terima award ni. :)


     fiza @ mamadarwisy
mamalyna 
♥MAMA♥
Shiela Latif
intan inn
anje aka mama_balqis 
Nick 

3 comments:

MRS. K said...

aku lak bizi ar time weekdays.. mihahaha

eima said...

alahai ... luch hour on friday ....
ok ape....

LiErOSe~QiEmi said...

owh..kena buat erk tag ni??? hihihi.. cute ke aku ni?? ahahaaha ok..ok nnt aku buat post pasal ni erk!