Thursday, July 8, 2010

senyuman disebalik puting


nih la muka budak demam(mata berair-nangeh sbb mama paksa letak cool fever)
tgh layan cite pororo ...
jarang die senyum klu tgk cite kartun ....
dulu mungkin senyum tak de makna....
skrg sense of humor dah ade ...
dah paham klu cite tuh klakar ....
dulu takat joget² dgr lagu hot dog @ hebat dlm mickey mouse playhouse ...
tak pun lagu pepe la .....janji kartun/iklan...



nih la cite pororo tuh ....
yg die kenai 1 je ...  WOG (Fahim sebut)
croc anak dinosour tuh ...
trouble maker ..... 
tp fahim ingat tuh frog .. hahah semua kartun yg hijau ngan ade bentuk cam katak ...
mata besar ...die ingat frog ...



Note : beraksi cam otromen pun dah pandai ..... 




5 comments:

MRS. K said...

nape anak aku takde minat tengok tibi?

eima said...

pelik la...
anak aku asek la dok nengok TV..
tak leh tukar channel .. even die tgh main mainan die kat tmpt lain ...
klu die dgr cam org tukar laju je dtg bw remote sua kat aku ...

lagi 1 klu die tgk tv senang aku nk buat keja ..basuh botoi ke ... masak utk die ke ...
die tak kaco ..tak ngaruk meragam tak tentu hala ...
tp buku ttp die minat juga ...asek menconteng je ...

LiErOSe~QiEmi said...

haah aa k..nape anak ko tak minat tibi??? anak aku asal tibi tak on sebok la dia tekan2 remote suh buke..tp anak aku lagi suke muzik2 & zikir.. haa kapla siap goyang2 dengar muzik tau.. huhuh..

haah kan manje, klu ank lek senang nk buat keje..

LiErOSe~QiEmi said...

owh,tidak lengkap ayat di situ.. heheeh..
kalau anak leka dengan dunia dia sendiri senang buat keje.. sekian..

eima said...

betui tuh bunga ... aku nk memasak senang ..sebab die sebuk nk main periuk ...

anak aku pun suka channel 106 time maghrib ...
azan kat tv ...
mula nk amik sejadah kecik + songkok die pastu ..solat cara die ...