Friday, July 9, 2010

Misi Gemuk | 1 | Gain 5 Update 2


ni bukti berat aku dah naik ....
aku timbang hari ahad 4.7.2010(weekend nih pi timbang lagi)
Rabu 7.7.2010 dah  minggu ke 5 amik Gain5  sebagai supplement aku ...
dalam masa 5 minggu nih dah naik berat 3 kg ...
alhamdulillah ...
lagi 3 kotak insyaallah aku kan benti bila dah cukup target 50kg...
yeay !!


Note: penimbang nih bleh dipercayai .. sbb mahai  RM 0.40 tau .... 

4 comments:

Inn CahaYa EnterPriSe said...

erm kenapa nak gemuk pulak..berat srg tak ok ker... erm intan skrg 35 jer..kesian tak... tipu angin boleh tumbang...hahhaa

Nia said...

wah, bestnya eima. nak naikkan berat lagi mudah dari kurangkan berat tau..insya Allah boleh capai target tu.

P/S : Macam mana nak buat kotak advertise tu ya?

Entry Terkini: Bila Marah?

eima said...

intan ... nk gemuk la ..sbb berat skrg tak cukup lagi la..
ima kurus... nk gemukkan ckit .. baru la cun .. hehehe

nia
insyaallah ....
kotak tuh mmg dah ade dlm template nih ... tak reti buat .. sorry ..

AnNa MyRa said...

akk,kat mana ada jual ubat tu..berapa harga..