Thursday, July 1, 2010

Misi Gemuk | 1 | Gain 5 Update 1



entry aku sblm ni cite sal aku mkn ubat gemuk ...so 

semalam Rabu 30 jun 2010 cukup sebulan aku minum Gain5 ....

aku start minum  2.6.2010(rabu)..
last aku timbang 42.5 kg pada hari ahad...
sblm minum 40.6 kg ...makna nye dlm sebulan dah naik 2 kg ... 
alhamdulillah ....

aku dok godek cari pic terbaru tak de plak .. yg ade pic anak aku je ... 
next entry update br aku attach pic aku ye ... 
laki aku balik nanti aku suruh die amik aku pic aku byk²

tahniah/tepuk tgn utk diri  sendri sbb berjaya naik kan juga berat ...
yg sblm nih cukup payah nk naik ..... BERUSAHA !!

☺☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺☺☺☺

5 comments:

Intan Inn said...

ohh yer ker...inn pun makan banyak tapi bdn tak naik..skrg pun 37kg jer..hehehhe

eima said...

ye la ...
klu intan nk gemukkan ckit badan bleh la try produk nih ..
dlm sebulan target yg gain5 bg 2-4 kg ..
ima naik 2kg cam tu la.. tatau la..penimbang bubuh duit kat soppin kompleks tuh .. naikpenimbang nih 41 kg ..naik yg lain plak 43kg .. naik yg lain plak 42.5..hari yg sama cuma berbeza penimbang ngan tmpt je ...
klu kat opis guna penimbang jarum .. dah 44 kg tau ..
tatau yg mana nk percaya .. haha ...

:.nick.: said...

jgn percaye yg maner2...hahhhahah

mrs.ecam said...

salam knal

hoohh btol ek gain5 tu leh wat org gmok???member aku mkn tp keding jek bdn die...cian tol...

eima said...

mrs.ecam salam kenai gak
betoi la kot .. aku pun dah naik ckit badan ..
jeans yg dah longgar kembali ketat...

nick
tu la pasal .. pening pala aku tatau mana satu berat aku .. nanti nk timbang kat klinik plak ..