Thursday, July 1, 2010

xtvt Fahim setiap kali pas parking keta

Fahim pas je park keta ...
die buka pintu sendri tak sabo nk terjun dari baby seat die... aksi yg sgt bahaya ..manakutkan mana je hari²..iskh...
pastu berlari² pi kat entrance parking ...
mama kadang tuh sampai tak sempat kejar ... bkn pe takut juga kot² ade keta laju²...
dilanggar nye anak aku cam ne .. nauzubillah .... minta dijauhkan la ... sayang jgn lari² dah ye .. mama tak sanggup nak.....


kalau nk pegi ke parking keta pun sama ... mesti singgah dulu ... tgk puas² ...
pastu baru leh gerak ke keta ...
dah tgk pun kadang tuh mama baru buka pintu keta die dah blari balik pi tgk lagi .. iskhh...
jenuh berkejar ..seb baik aku slim ala² senang melayang .....








ini la yg die dok nk tgk sgt tuh !! alahai anak mama nih ..minat sungguh ngan lori ...
mama loyi gashh....



tgk punya la suka dok usha ... minat sangat ngan loyi gasshh die ...




ini la xtvti tiap kali masuk ke parking nih .... 


ade sekali tuh ..fahim buat hal ...
hari selasa lepas aku pi pasar mlm ... so bila dah balik sure dah petang ....
parking dah tak dak dah klu kat dlm bgnan tuh ..aku parking kat luar ...
punya la die meragam/mengaruk...aku tatau sbb pe ingat nye ..
aku tertinggal air kotak die ke ape .. rupenya nk pi tgk lori gas die...
alahai ... ingatnye die kat lori gas tuh ...
meragam die sampai die nk baring atas jalan raya sbb aku tak paham ape yg die nk .. haha sabo je la ... 
dah hujan renyai² kompom la aku tak mo bw sbb takut die demam kena hujan ..
menjerit² la die ... dah pujuk 
"kite tgk kat atas la ..ye sayang" 
pun tak layan ...menjerit.. nk tak nk ... aku terpaksa dukung secara paksa ..kesian pun ade ..
tp utk kabaikan fahim juga sayang .. nanti kena hujan demam cam ne ... 
mama mintak maaf ye ... 

sabo je la .....

kat umah pun sama ... 
dari rumah aku yg bertingkat² sewa ngan gomen tuh..
belh nampak lori nih dari bawah ... kejap² die pi tgk ... 
loyyii gasshh !!
klu die dok meragam tak tentu pasal ..hajat dituruti aku umpan ngan loyyii gash nih la... 
bila malam die tak mo tido ... aku umpan juga ...
"tgk lori gas dah tido ..fahim pun tido jugak ye"
ade juga kebaikan nye lori tuh park kat ctu wlupun dah kurang 1 kotak parking utk org yg layak iaitu org gomen yg menyewa ....






9 comments:

MRS. K said...

sabo..sabo..

::Mamalyna:: said...

wei.. ai tau lori gash nie... dah lama duk kat situ... duk A1 yer..

Shiela Latif said...

comelnyer faheem...kikiki...:)

mrs.ecam said...

lohh minatnyer kt loyo gash ek...pe kata g kdai nk blikn lori yg agak2 srupa ngan loyi gash ni...mne tau die dh xmngaruk nk tngk loyi gash lg..hikhik

eima said...

K
mmg aku tgh sabo nih .. haha

mamalyna
hehe mmg berjiran le kite ..hahah
dah lama tau hang blok mana ... tgk bentuk dlm rumah pun dah tau .. haha

shiela
tang mana yg hang tgk comey nye ...
nampak montot je .. haha

mrs.ecam
bkn kate lori ... back hoe la .. keta.. moto ... beskal ...semua dh beli ..die minat yg besar² betui².. trigin nk bw die naik bas .. bas pun die suka ..seb baik bas tak park kat umah aku ... klu tak jenuh juga..pas yg nih.. yg tu plak .. haha

Intan Inn said...

biasalah budak mmg mcam tue anak2 saya mcm tuelah juga kenalah byk bersabo

eima said...

tu la pasal intan ..
tak pe .. aku tak kisah pun ...
baguih perkembangan die ..

LiErOSe~QiEmi said...

olo..olo.. tomeynye... macam2 fahem tau.. hikhik..nak tergelak dengan gelagatnye.. okla tu ader gak menda nak pujuk kalau dia nanges2.. hehe

eima said...

die mmg byk akai ckit .. ade je nk buat ...