Friday, August 20, 2010

Berjaya dengan Jayanye

semlm plan nk memasak & berbuka di rumah berjaya 
tanpa pegi param 

Menu :
Mee sup sempoi (pic lupa amik)
Cucur Udang
Cucur Kurma

Air :
100+
Milo Kotak

Pencuci Mulut : Oren sunkist

Menu Fahim : Bubur ayam

Gambar yg sempat amik ialah cucuq udang ngan cucuq kurma je...
Fahim dah start ngaruk ...
nk basuh berak la ...ade la seco'ek(bazir diaper tul la pastu mlm seco'ek lagi)
dah basuh berak dia wat lembik plak kunun lapo sgt ....
dah siap pakai diaper azan berkumandang...
dah berbuka ... 
langsung aku terus lupa nk snap ...hahaha
tp alhamdulillah puas hati la...sedap & kenyang

antara menu nye ...
sila abaikan tisu utk serap minyak cucur aku tuh (xsempat nk buang)
sila abai kan variasi piring² aku ...haha

nih die budak yg kebuluran tuh ...lapo benor la 
sampai lembik kaki²...tak leh nk berjalan kunun ..
fav die ialah mkn bobbor (budak mls kunyah nk telan je)



18 comments:

::Mamalyna:: said...

okey, bukti ada...memang betul ko masak, hehehe

MRS. K said...

hilang selera aku tengok cucur tu hang dok cita pasal berak pulak! ceh

MrS. F!zA said...

hahahaha mana best tak dak bukti masak mee :p

eima said...

fiza
ala... balik karang amik la pic mee basi ...mee ade ckit lagi dlm penapis.... bukti utk ko esok ..aku publish..haha

eima said...

Mrs.k
aku nk cite pasal ape aku tak de gambo mee...haha selingan je tuh ..

eima said...

mamalyna
betui la aku masak .. haha tak baik tau tipu² bulan posa ,..pahala kurang ... hee

Lynn said...

xleh percaya xde bukti mee sup...
fahim berak aku percaya

LiErOSe~QiEmi said...

cucur kumaa..sedapnyeee..nak buat la nanti.. sedap hingga menjilat jari okeh!

hyazz said...

yea yea... dah beraper ari x g PARAM ni...

eima said...

lynn
yela aku amik pic mee basi balik karang

eima said...

bunga
panjang yg suka mkn ... mmg org pahang suka mkn kot ...

deelira@deeliraz said...

suka makan cucuq erk.. aku x gemar sgt. tp aku suke tgk fahim makan. bersungguh2 tu ;)

Intan Inn said...

erm nampaknyer kebetulan menu cucur kurma sama ngan kita smlm..hehehe

eima said...

zue
suka juga klu cicah sos ..cucur bilis ke ... udang ke ... sedap la

eima said...

intan
kebetulan la tuh .. hihi

Lynn said...

mee basi.. xkan xhabis kot... muahahaha

eima said...

hyazz
br 2 hari haha

lynn
xhabis la.tebuat lebih.xreti bajet.ada sorg mkn lagi.tgu isnin aku up mee/sup basi..
Kat umah aku xde tenet.harap makkum.tq

Sarazaqea said...

hehehe. kelakar lah fahim tu. lembik kaki plak eh bile lapar. hehehe :)