Wednesday, August 11, 2010

Budak Fan of Loyyii Gasshh

tak dapat pegang lori gas ...
lori 5 tan biasa pun tak pe ...
sronok benor aku tgk die dpt pegang lori ... 

harap tuan punya lori tak marah aku publish pic lori die nih ....


tgk die sentuh hujung jari je tuh ....
memula sblm sentuh kemain lagi takut ... pelik aku...
tp minat lori sgt lori² nih ...
berdebar² kot hati jumpa ngan pujaan kalbu ...haha


Note : kenderaan yg fahim pandai sebut .. loyyii gasshh, loyyii aiisshh, loyyii nah(tanah) dan basshh



6 comments:

Intan Inn said...

erm teruja sangat kot dapat tgk lori dekat n dapat pegang...hehehe...fahim samalah macam anak kita suka loyyii...hhhee

eima said...

budak lelaki kot...
tgk nanti kite dpt gegil ape plak yg diorg minat ...

LiErOSe~QiEmi said...

hihihihhi...hihhihihi... lawak laa fahim ni,tergelak aku nengok tau.. ko cek tak jantung ank ko time tu manje??? musti laju kan berdegup yela jumpe kekasih gelap kan hahaha...

maslinamansor said...

danish pun selalu rasa sesuatu dengan jari dia...

deelira@deeliraz said...

ala2.... hujung jari je? kata minat lorii fahim! peluk la kuat2 hehe..

eima said...

bunga
aku tgk berpeluh² la.. ala² ketar gitu

maslina
rasa ape .... hehe

zue
tu pun takut ..terjerit2 gak la ...
nih kan pulak nk peluk ...
klu peluk mmg mama lepuk ..berdebu wei ..