Tuesday, August 10, 2010

en. Panjang Balik Terus


en. Panjang dah abih kursus kat ILP Kepala Batas, Penang ...
so sekarang nih tinggal nk praktikal je...
seb baik dpt dlm selangor ....
Isnin depan 16.08.2010 Lapor diri kat TNB Shah Alam ....
mintak² dekat je tmpt praktikal tuh .. huhu 
jgn la sabak bernam ke ....
hulu selangor ke .... 
klang ke ...
bukit beruntung/rawang ke 
area dekat ngan umah dah la ...
tak mo la berjauhan lagi .. tak rela ai tau .....

Yeay...Yeay ... en. panjang tersayang dah ade kat umah .....besh...besh... hehe

8 comments:

MrS. F!zA said...

amboi! kemain suka lagi tu! aah eh kalo dpt jauh mmg tak tau la nk ckp..

ai pon tak rela berjauhan kalo suami kena pi mana2 utk berkhidmat.. huhu

eima said...

tu la pasal fiza .. mintak² la area bangi ke ... kajang ke .... putrajaya lagi baguih ... bulan posa nih ... karang tak sempat nk berbuka sama²....

Intan Inn said...

wahh..seronok yer cik abg dah ada..hehhee...semoga happy yer..

eima said...

hepi tuh mmg kompom ...
tak penah lagi berbuka sorg² sejak kenal sampai la sekarang ...huhu

MRS. K said...

adik aku dapat kat tnb ipoh!

eima said...

ok la..dekat ngan kg ko ...
weh die PPKK 35 gak ke ??

LiErOSe~QiEmi said...

wahhh muka ala cenyummm.. hikhik..i'm happy for u too

eima said...

TQ bunga .. sape tak hepi .. bila dah ade org tolong buat kerja sesama...yu bantu ai ...ai bantu yu kan ...