Wednesday, August 4, 2010

LIBRESSE & pengaruh iklan

hari tuh ade join utk terima sample dr libresse nih .... 
akceli dah lama sampai ... tp asek terlupa je ....
TQ libresse sbb bg sample free yg pelbagai jenis dan byk ....
TQ jg Mrs.K...






aku dah try ...selesa dan senang dicuci tak de gel ...
paling penting aku serasi .. tak de naik rashes ..
risau gile ..time try nih .....


model tak berbayar utk brand libresse ni ...
fahim tahu tau ... mende ape nih ...
die tak reti sebut pampers/diapers lagi ...
buat bahsa isyarat .... tunjuk diaper die ...
sebut mama ....
aku pelik sungguh mana budak ni tau ...sedang tak penah plak ... 
aku pakai pad depan die ... cite ini mende nih ape pun tak penah .... 
mayb pengaruh iklan nih ... budak² zaman sekarang bijak²...
tgk iklan pun diorg dah faham ...
cam fahim tgk kartun pun die dah pandai gelak klu kartun klakar .... 
bahya nye pengaruh TV utk kesihatan mental kanak²
ade siaran yg bagus dan sebalik nye ....
cam ne kite sebagai ibu bapa nk kawal klu siaran yg tak seswai utk kanak² pun ditayang pada masa tontonan umum....


Note: makin mencabar usaha kite menbesar anak² pada zaman skrg nih .. penuh pancaroba & kerisauan....

12 comments:

MRS. K said...

baru aku sedar, aku banyak bagi pengaruh kat ko la manje... hahaha.. tapi pengaruh yang baik kan? kekekeke...

wh, aku tanya tadi ko tak jawab lagi.. mana nak carik baju polo tu?

eima said...

K
tu la pasal .. aku terpengaruh blog pun sbb ko gak .. register sama bulan 2009 ngan ko cuma mls je ...hahah

aku beli kat JJ maluri ...

MrS. F!zA said...

kita dh isi ritu..ntah bila nk sampai ni tak sbr la plk..hahahah

eima said...

sabar ye fiza .. hahah

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...ko pun dah dapat ek...gud gud...sib baik fahim tak tolong pakaikan tuk ko weii...kalu idak lagi haru

eima said...

klu tolong pakai kan ...haha '
tatau la pe nk jd ..
klu abah nye ok la juga ko nih ....

tp klu aku dah sakit tak leh nk bgn nanti .. kot tak de rezki dpt gegirl ..aku redha klu fahim yg pakaikan ....tp klu time tuh betui² terjadi ..insyaallah aku wat IUD(betui ke ini sebutan die)

LiErOSe~QiEmi said...

wahh dah pk time sakit.. huhuhu..jauh pk..bagus2.. best ek pad ni??? ermnn tak penah cube pong

eima said...

nk cuba ... try free sample ...form ade kat blog K bunga ..ko click je kat link entry K tuh ...

hehe kena pk semua tuh ..mana la tau Allah tarik balik ape yg die bg kat aku nih ... semua nih dipinjamkan je ... huhu

Intan Inn said...

erm mmg the best libresse..heehe..selesa n senang dicucikan...erm fahim samalah mcm anak kita masa baru beli dia buat main.. betullah pengaruh iklan mmg kuat utk anak2 dia lagi tahu.. so kenalah sentiasa pantau...

deelira said...

kenapa aku punye x sampai2 lagi erk???

LiErOSe~QiEmi said...

yeke??? ok nnt aku terai

eima said...

zue ... ko jauh kot...
nanti² sampai la ...