Monday, August 2, 2010

MAF & His Counsin

kat mana² aku pegi mesti org akan tanya ...
anak dah 3 tahun ke ....
terpaksa aku xplain ...
klu buat tak layan @ iye kan ...
org ingat fahim belum berkembang mengikut umur die ...
cakap pelat lagi... tak brape nk kenai ABC ngan 123 ...
yg die tau A-F je ... 123 je ...
dari org salah anggap biar la mama xplain.. berbuih mulut pun tak pe la ....
Fahim sekarang tinggi die dah 88 cm 
last measure time warded hari tuh ...
berat 12.5 kg nih baru je timbang ....


Fahim ngan cousin kakak yana 3 tahun 1 bulan 
sama size ...



sama tinggi ...
sama besar ...


payah sungguh aku nk snap gambo anak aku nih.. kejap kiri kejap kanan ...
yg kakak yana tuh da siap posing dah...
tgh layan kartun kat channel 613 die la nih ....




Note : Fahim byk ngikut abah die ....besar & tinggi .. klu ikut mama kenek la ....

pic mama ngan abah .. 
nih je pic aku ngan panjang ...
time nih tgh preggy kan fahim 5 months ..
jarang dpt amik pic ber2 ngan laki..huuhuhu
zaman ni panjang masih lagi kurus ..huhu

8 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

5 bulan???? aku 5 bulan pewot beso tahap ape ntah cam ank kembo.. wahh bestnyee ngandung tp maintain kurus tauu

eima said...

aku tringin nk gemuk tp tak penah la...
ingat ngandung gemuk .. tp sama je yg naik perut je ..
pas branak ...kembali ke asal ...

MRS. K said...

laki ko besar?
musykil

Intan Inn said...

erm samalah kita..nie..heheh agaknyer kalau kita jumpa mesti nampak comel jer..hehhehe..kita pun kecik jer..

mrs.ecam said...

aku preggy 5 bulan org ingt aku beso sbb gemok bkn sbb preggy sbb perot x beso...tang ats n blakng yg membrso bagai johan...huwaaaaaaaa

eima said...

K
ape yg ko tgk kat gambo tuh 3 tahun lepas daa... tgk yg skrg nih ..
dah bulat dah ... peyut dah moncit .... pipi dah tembam dan yg pasti mmg tinggi la .... 185cm ....

intan
huhu sedey tul la. ...
tingin sgt nk merasa tembam ckit ...
cam tak de harapan je ... baru naik 4 kg.. turun balik ... time fahim warded sbb time tuh mkn tak menentu .. huhu

mrs.ecam
wahh besh nye tang dedua 'tut' membesar ....
itu antara yg aku idamkan ... huhu

maslinamansor said...

maintainkan badan anda... hehehe
Karang jadi macam aku, naya jer nak turunkan balik... hehehe

mudah2an turunla berat masa bualan puasa nie... amin...

::Mamalyna:: said...

wah tinggi2, tinggi sikit asben ai, 188cm...hhehehe