Tuesday, August 24, 2010

Mee Sup Basi

seperti aku janji kan 
naik keja aku akan  up kan pic mee sup basi 
seperti pemintaan Lynn 


tgk dah berbuih dah ckit
dah ade dlm sinki dah pun ...
seb baik pas sahur aku mls nk membasuh pinggan ...
ade jugak la bukti & bukti aku sorg pemalas ... hahahha


mee nih pun dah melekit² dah...



kalau tak caya pic nih dia amik pada petang 20.8.2010/10 Ramadhan 1431
sila right click save image 
tgk sendrik date gambo tuh ye ....
tak baik tau aku nk nipu bulan posa ...
abih pahla aku .... hehehe


Note : aku keja separuh hari je hari nih .. aku nk balik tgk c fahim yg belum kebah demam tu lagi .. terpaksa hantar die sbb nk setel hal penting ....

8 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

lorrr.. gambar mi basi pun amik??? aahahah..lawak la ko ni manje.. fahim tak kebah lagi ke demamnye.. keciannye..tambah kurus laa fahim camni

.::Lynn::. said...

aku sudah percaya ko masak..... cayok la ko eima.. pemalas rupanya ko ni... hihihihi
to fahim, cepat sembuh, makan ubat.. nak raya xbest kalo xsihat..

MrS. F!zA said...

la sampai basi ko tk basuh.. haishh...

bukti masak hari tu ke ni? hahaha

eima said...

bunga
bukti kejadian la bunga

eima said...

lynn
entry nih sebenar khas utk ko .. hahaha
kebetulan aku mls pagi tuh ...

eima said...

fiza
hehe pagi tuh sedikit kemalasan ....
ini bukti la aku masak pastu dah kantoi aku mls... mencik ...

.::Lynn::. said...

2 bukti sekali ko bagi... err... bukan ko memang malas ker??? muahahhaha

eima said...

hahah aku malas lite² je ..
tak de tahap kemalasan yg teruk tuh .. pagi tuh kenyang sgt mkn menu sahur fav aku... kari ikan talang masin... 2 kali tambah ... hahaha

lg pun tgn aku cam tau je ko nk ungkit sal bukti tuh yg buat² mls basuh tuh ..hahha