Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Pertama ....

mulai 11.8.2010 hingga 12.8.2010
aku akan bercuti menyambut  1st Ramadhan di kg Panjang ....
Fahim dah tak sabar nk jumpe nenek die ...
endau Rompin here i come

semua entry aku untuk 2 hari nih ialah Auto Publish ... hehe 

disini aku mengucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua blogger yg beragama Islam

jgn plak membazir waktu beli juadah berbuka puasa petang nanti
beli berpada² ye ... 
jgn semua nampak sedap di mata ...
tp bila berbuka semua rasa cam hampeh ... 



Note : hopefully 11.8.2010 betui² 1 Ramadan la ... klu tak wat malu aku je wat auto publish entry nih ..hikhik


4 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

hahaha.. sib bek mmg pose ari ni.. bagus la manje semmpat lagi titipkan nasihat tuk blogger.. weh bestnye berpose kt kg.. jeles..jeles..

eima said...

hehe ... hujung minggu ni balik la ... bkn jauh pun kontan tuh ..

nasihat tu utk laki aku jugak tuh sebenarnye...
aku mmg kurang selera time bulan posa nih .. tatau nape... mmg kurus kering la ...

Intan Inn said...

selamat berpuasa di kampung yer..mesti seronok kan...

eima said...

selamat berpuasa gak intan ... sronok sbb tak yah masak la ... hehe pastu ade bubur lambuk yg sedap ...