Tuesday, August 3, 2010

xtvt Fahim di rumah nenek

lenguh kaki mama...
trasa tegang otot belakang betis ...
dikerjakan oleh fahim ...
asek main turun/naik tangga je ....
mentang² kat umah tak de tangga....
jakun kejap anak aku nih ...
seb baik la mama nih slim, energetic & rajin...
2¼ hari kat umah nenek itu je la keja die .. 
tgh mlm pun buat hal  main tangga lagi ...
memula takut .. mama je kena pegang tangan ....
lelama pas ajar sekali je.. dah brani dah ...
nih antara pic yang aku sempat amik ...
nih antara perkembangan yang baik jugak utk fahim ..
berjaya mengatasi gayat die ....haha

budak tak penah naik tangga sendri ..
merangkak je ... berdiri gayat gamak nye .. 
asek mintak tolong mama je ....
tak pe utk permulaan ... 

budak gigih memanjat..
sepupu² fahim dah tunggu kat atas siap bg support lagi ...
pembakar semangat & penghilang gayat die ...

penuh semangat nih ....

Yeay Berjaya ....
ateh jaga kat atas ...
mama standby kat bawah...
ateh yg tak penah naik ke atas pun .. terpaksa ...
sbb melayan anak buah kesayangan nan sorg nih ... hahah 


Note : kena rajin train fahim utk ade keyakinan diri .... fahim boboy mana leh gayat .... iku mama ape pun mama tak takut ye cayang ...

8 comments:

::Mamalyna:: said...

lyna amat2 suka main tangga...tahniah menang teka objek cik puan mimi tue..

MRS. K said...

tangga aku dah kasi pagar! bahaya

eima said...

hhaaa..aku menang ?? yeke .... yeay ..... alhamdulillah ....

LiErOSe~QiEmi said...

qimie pong sama manje.. gi rumah maklong dia teriak2 jerit2 nak naek tangga..kalau sekali dua je takpe.. ni berkali2..udoh la tangga tu kayu, ada lubang2.. gerun aku tgk tau.. Sebbek mama fahim kuat.. harap kan acik bunga.. miahahah..nanges aaa kena halang

eima said...

Mrs.K
klu aku beli umah ade tangga nanti .. mmg aku pagarkan jugak...
nih kat umah MIL ... boleh la aku dok sesaja melayan anak je ... MIL aku buat keja bagai ..haha

mamalyna
bahya kan... bleh kurus kering dibuat nye ....

eima said...

bunga
fahim pun sama asek dok meragam slagi tak bg main tangga ...
die dok diam pun time cite fav die .. otromen ngan disney playhouse ....pas abih cite mula la balik ...

maslinamansor said...

nasib baik rumah aku tak dak tangga. Kalu tak sikit2 lesap p mendaki tangga... :)

Nasib baik ko slim, kalau aku, naya... terlebih berat...

eima said...

mas
kat umah aku pun tak de tangga tu yg bila jumpa tangga jd jakun tuh ..asek main tangga je ...
nenek dr bwh terjerit risau ke cucu ...