Wednesday, September 22, 2010

::Anmum 650g:: aku dah terima ...korang??♥♥☻


 Scoop Susu Anmum Step 3 @ 4
650g @ 1.3/1.7kg 
kumpul 12 point 
Redeem Susu Anmum 650g madu/biasa

aku hantar awal ogos ari tuh 
dah sampai dah pun ...

smlm tetiba ade mamat nih call nk tanya ade org tak kat umah nk antar parcel ... 
seb baik ade SIL kat umah ... klu tak mau nye die suruh aku amik kat branch skynet plak ...

Alhamdulillah rezeki fahim 
aku ingat lama 2-3 bulan br leh dpt ...
sbb izan aka comot ckp 2-3 bulan br die antar
(klu tak salah ape yg aku baca dlm entry izan redeem susu)





wlupun kotak dah kemek² terbuka²...isi dlm selamat ....

downlod Form redeemption kat sini 

Note: Fahim baru je tukar susu sebenarnye sustagen Junior +1...tp aku nk bg jugak la ... alang² dh dpt mende free ...

15 comments:

MrS. F!zA said...

susu anmum sedap!! aku minum jugak..hehehe tp susu lacta la..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cepat lak ko dapat...
eh satu kotak je ke ko dapat???
aku lum dapat lagi...

eima said...

fiza
sedap ek ... BF lagi baguih nye

aku dulu minum enfamama

eima said...

izan
aku anto 1 je form hari tuh ...
smlm dah dpt hari semangat nk anto ke 4² nye ...

eima said...

tp aku nye ref.no dah 1187
tak berjaya dpt handycam

MRS. K said...

anak aku minum susu wyeth..
kalau redeem tak dapat susu..
dapat mainan, dapat plas air panas tu, dapat..dapat.. macam2 la..

LiErOSe~QiEmi said...

weh... aku tak cukup lagik.. ala..bila nak cukup 12 ni.. padahal anak minum je tapi sudu selalu buang2 je.. rugi2...

eima said...

bunga
la sape suruh buang ..klu ko nk buang yg hujung tuh simpan ... rugi tol la ...

eima said...

K
kat anmum nk redeem mainan ke brg² lain pun bleh ... tp tak mo syg point ...nk susu gak ...

tp sustagen tatau la redeem cam ne nanti cam enfamama ke ape ...meadjohsons gak kan ...

AMIE ABDULLAH said...

wah..rezeki mama bertambah2 murah sejak dua menjak ni kan:)

eima said...

meen
alhamdulillah .... tp mmg wajib pun anmum bg susu sbb dah redeem kan ...

~aSHa~ said...

tgh menunggu gak ni....harap2 dpt time tgh bulan depan...

eima said...

asha
nape mesti tgh bulan depan ??? konpius ... klu dpt hari nih ??

nasaoji said...

rajin ko ek..aku duk delay je nak kumpul.. ;)

..nOj.. said...

aku tak antar pun lg. nk antar la esok. ceh betul slalu takde masa nk letak lam envelope (alasan)