Monday, September 6, 2010

Fahim jd Abg ??



tajuk gempak kan....


masuk kan ipin terbang dlm buai 

paksa suruh tido ... sebuk je nk terbang ....

bg bantai bucuk ....

nk susu?? 

dodoikan ... Laila Ha Ilallah


nih tanda² fahim dah boleh jd abang ke ???
slalu gak aku tanya ....
Mama :  Fahim nk adek ??
Fahim :  ayim adek nak .....
Mama  :  Fahim nk baby ??
Fahim  :  baby nak .....




Note: sabar ye nak ... nanti dah sampai masa nye ... mama kasi kawan ye ... Fahim main la ngan mama ngan abah dulu ... best pe main perang² ngan tumbuk² ngan mama ngan abah ... ganas .... mama slalu pe wat² kalah ngan fahim ...

16 comments:

.::Lynn::. said...

cepat2 la proses

eima said...

lynn
huhu akan tiba jua waktu nye ....

MrS. F!zA said...

hahaha ok fahim kata dah puas main ngan mama dan abah fahim nk main ngan adik plk.. bila mama nk bg adik ni?? hehehe

eima said...

fizA
Insyaallah ... ade rezeki nanti ade la tuh ... tp skrg masih dlm family planning lagi .. sikit masa je lagi ...

LiErOSe~QiEmi said...

ko niiiiiiiii.. tgk tajuk cpt je aku klik.. punye nak congrat.. ceh.. tapi weh.. ada ciri2 abang mithali tu.. jgn jadik cam ank abg aku dah.. pedajal adik sendiri.. pijak, cubit, sepak, tampo..adeh.. pantang dibio tau.. tu aku mikir nk menambah tu.. qimie pun ganas gak!

maslinamansor said...

aku pun nanti cakap macam tue la kot kat danish bila dia besar nanti... hehehe

eima said...

bunga
standard la..abg mmg slalu buli adek hape ...blakon je dpn mak pak .... hahah

eima said...

maslina
tgu la besar ckit ...macam gaya ngan aksi danish buat ...

Intan Inn said...

heheh..dah ada tokoh jd abg yang baik tue..erm bersedialah yer..hehehhe..erm kebetulan sama lah ipin belon tue..erm masa shopping beli katsogo..hehhee

eima said...

intan
awang kecik nih mmg rajin beli natang terbang tuh ...
otomen la ..upin, ipin, panbob, dll ...
bila boring die pukul natang nih sampai pecah ...esok pegi lagi ..jumpe suh beli lagi ... tak beli ngajuk wat muka .... huh

deelira@deeliraz said...

hmm.. manje kena pikirkan perkara ni secara mendalam :p

::Mamalyna:: said...

bila yer... jom!hehehhe

seorang perantau di dlm sektor kerajaan said...

ni fahim yang nak adek ke mama yang tak sabar nak tambah lagi sorang? hahhaa

eima said...

zue
mmg tgh berpk pun ..klu tak mmg asek tetiap tahun aku branak je keja nye ... haha

eima said...

mamalyna
jom ..mana tau anak ke2 pun tarikh sama lagi ..haha

eima said...

wawa'
aku rileks je ... pak die yg sebuk nk adek ... fahim bila tanya slalu nye nk aje ...mama cool je ek... tgu bila nk on projek je