Wednesday, September 22, 2010

Lalat in my Soto



aku skrg nih tgh pening² lalat 
aku rasa sbb aku dah terhirup ngan mkn 2 ketul nasi himpit yg tercemar ngan lalat
sabo je la ...
nk kecoh² kang malu plak penganjur ...
kena jg jugak air muka tuan rumah kan ...
itu adab berkunjung ke rumah org kan ... 
klu nk bgtau jugak kena bisik² dgn tuan rumah ...


pas hirup sup lalat aku mkn mende nih plak ...

sedap la... tp aku mkn berhati² ...


korg layan la gambo mknan yg kebanyakan dah habis time aku pegi ... 


antara kuih raya yg aku bantai sbb perut tak penuh lagi ...

kuih muih yg ade ....

muka geng² lepak² makan² aku 


wlu macamana pun .... terima kasih kepada penganjur dengan ikhlas hati menjemput kami makan ...

10 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

mana satu gambar ko ni???

eima said...

izan
aku tukang amik gambo ...harap maklum

MrS. F!zA said...

kmntrian pljrn ke.. bhgn mana?ada akak kt sana huhuhuhu

eima said...

fiza '
EPRD ...

LiErOSe~QiEmi said...

adeh.. potong tull aaa lalat ni.. sebbaik ko ada selera lagi nak balun laksam.. sedapnyeeee

eima said...

bunga
tahu tak pe ...
aku mmg dah nk muntah dah time tuh ...gileee

maslinamansor said...

lalat tue sesat la tu... :)

eima said...

huhu ...sesat pun ....
sup tuh dah tercemar... tp klu ikut sunnah Rasulullah ..celupkan lalat tuh ... pastu buangkan ... tak de pepe ....penawar

nasaoji said...

isshh..aku memang anti lalat..terbayang lalat urung najis..hohoho.. ;P

eima said...

odah
melampau tul pemikiran ko ... hahah