Friday, September 17, 2010

Mood Raya Aku x Hilang lagi....

sabo je la ...
even thou dah keja since selasa hari raya ke 5 pun ....
mood keja aku ngan mood nk update blog belum datang lagi ...huhu
byk entry raya aku nih ....


mood boss aku bekerja sangat xtive ...alahai ...
boring nye ...klu x kerna aku sayang kan cuti aku ....
dah lama aku cuti .... nk mc, mc tgal 6 hari ...

program hari nih dan weekend ...
ingat nye nk pergi kuantan 
hari nih pergi tgk bola kat stadium kuantan ...
weekend plak pergi beraya ....





Note : mood oh mood ke mari la kamu kepada ku ......

2 comments:

deelira@deeliraz said...

ptt ko tuko tajuk ntry ni ke tajuk "mencari mood yang hilang"..wakaka

anyway...selamat berkerja dalam mood kerja yek manje..hehe. aku pon dah keje laa...

eima said...

zue
haha a'ah kan tak terpk plak...

selamat bekerja jugak utk ko...