Saturday, September 4, 2010

OTW to kuantan

aku otw ke kuantan. Misi menghantar MIL blk kg.kan dh nk raya tgl 6 hari je lg kite akan beposa. B4 blk rompin ronda kuantan dlu.usha2 ape yg patut. Daa..

8 comments:

Intan Inn said...

ohh balik kuantan yer..raya sana ker tahun nie...

.::Lynn::. said...

shopping lagi ker?

eima said...

intan
balik kg anto MIL ...
hari tuh fahim tak sihat ..import MIL jg fagim ..
so kena antar balik le ...dah nk raya ....

eima said...

lynn
hari tuh tak shopping pun .. ramai sgt org ... tak lalu aku nk berhimpit²....

LiErOSe~QiEmi said...

shopping kuantan??? best ke sana??? eceh!! dasar anak kuantan derhaka aku ni hahahahah

~aSHa~ said...

kalo beraya di pahang jng lupa singgah di rumah ye

eima said...

bunga
hahaha tak besh pun ... kat ariani pun cam ulat taik .. ape yg aku pegang itu la diorg pun sebuk nk pegang gak .. rebut ... mencik

eima said...

asha
rumah kat mana ....
minggu nih balik lagi nih ....
beraya sg lembing plak pastu lanjut tgk bola ...huhu