Tuesday, September 21, 2010

Our Last Buka Puasa 1431H Full With Memory

Buka Puasa terakhir d tepi jalan kat Jeti Tg. Gemuk, Rompin ...huhu 
berbuka ngan KFC
sedey pun ade ... xcited pun ade ....

xtvt sebelum 1 syawal adalah berbuka puasa ramai² di rumah tok panjang...
tiap² tahun cam tuh ... tapi tahun nih MIL aku tak pegi plak ...
die cuma masak² pastu pos mknan tuh je ke umah tok ... 
panjang yg dah terbiasa ngan tradisi ngan nk merasa kemeriahan bersama sedara² die ... terbantut ...
panjang ngajuk membawa diri ...buka puasa hanya dgn keluarga die je iaitu aku ngan fahim .....
tak berbuka ngan mak dan juga tok die ....alahai ....


kuar umah dlm kul 6.15pm terus tuju KFC ..seb baik ade KFC bkn nye ade kedai buka dah esok dah nk raya ...huhu


tp ngajuk nih tak berpanjangan ...dah hilang ralat die dihati die tuh ..ok la ...
xtvt lain berjalan tanpa ape² prob....


budak main batu time mama dok mkn ... abah plak tgk je ...huhu

gambo tak brape nk clear ... guna enpon kokak je .... camera dlm beg ...mls nk kuarkan tgn berlengas ngan ayam ...

13 comments:

::Mamalyna:: said...

merajuk sat jer tue...bawak diri, heheheh

LiErOSe~QiEmi said...

aih..merajuk??? awat?

eima said...

mamalyna
tu la pasal .... haha
lawak tul laki aku tuh ...

eima said...

bunga
mak die tak mo pegi berbuka kat umah tok ...
byk sgt alasan penat la ape la ... sedangkan memasak kul 3 ptg dah siap ..aku yg byk menolong ...dr siang sayur hingga pergi beli brg yg tak lengkap .. sabo je la ...
ade kisah disebalik nye ....

deelira@deeliraz said...

hati ni mmg sensitif manje. kadang2 cepat je kecik hati kan. tp xpela.. kalau jenis cepat terpujuk tu :)

.::Lynn::. said...

dekat2 nak buka tu mmg banyak kedai tutup... sib baik ada mamak's

.::Lynn::. said...

eh dekat2 nak raya....
sampai skrg pun kedai makan banyak tutup lagi...

eima said...

zue
tu la ..panjang cepat marah+baran habih tp cepat cool....tak simpan lama2...seb baik

eima said...

lynn
mujur ade mamak ... kat rompin nih haremm nk nk jumpe ... KFC je yg ade buka pun .. melayu abih tutup...
kedai cina byk...hehe

@e_da said...

merajuk betul tu sampai tak mo makan..

AMIE ABDULLAH said...

hmm..seronok tgk fahim dah beso panjang...
x sangka lak en. panjang pandai merajuk hihihi

eima said...

meen
tu la pasal... die jarang ngajuk ngan aku ...
tp slalu ngan family die aarrr

hyazz said...

sian nyer... mintak2 dah ok dah rajuk nyer tuh...