Thursday, October 21, 2010

Balik Langkawi 2 hari

aku balik kg. 2 hari tanpa bertemankan Fahim & Panjang
korg jgn plak slh anggap cam org opis aku kate aku ade masalah ngan laki blik kg sesorg je ... sebenarnya aku ada hal yg perlu diselesaikan segara & rindu bangat ngan Tok aku ....
best betul balik kg.
sronok sgt ... jumpa tok, sepupu, mak sedara aku 
dah lama tak jumpa diorg last balik Langkawi adalah pd awal tahun ari tuh ...
raya tahun nih pun tak balik ...

Flight aku kul 7.45 pm dari LCCT 
sampai sana  kul 8.45pm terus maksu aku bw pi mkn somewhere kat K.Teriang 
sedap ... GULAI PANAS BEN 

balik rumah dah dekat kul 10 mlm ... layan borak ngan tok & sepupu aku sampai dekat kul 4 am ..
byk tul gossip ngan crita terbaru yg aku tatau ...
rasa syg sgt nk tido ...rasa nk terus kan berborak je, memikir kan awek sepupu aku tu nk keja esok nye kul 8.30 am ...terpaksa jugak tido ....
gile tak penah aku buat cam tuh ...
rindu nye kat diorg 

esok pagi nye aku cam biasa la ...  mesti pi jejalan kat belakang rumah pi bendang, amik ulam nk wat mkn nasi tghari karang pastu amik asam jawa muda wat cicah ngan kicap pedas... sedap kecur air lur teringat²...heee sedap nye ....



belakang umah tok aku ... sgt damai ngan sronok ...
tmpt aku kecik main lari² panjat pokok nyior 

bendang blakang umah pegi semata² nk amik rumpai nk letak dlm alang ikan ....
(sila abaikan rambut aku yg mengerbang tuh, angin sepoi² bahasa dlm kg je tak yag la nk pakai tudung bkn nye ade org pun)



ulam mkn nasi tghari ..my fav pucuk kadok ...
nyum...nyum ... 

dah balik ...sedey ....
flight kul 3.15 pm tp delay kul 4.15 pm
sampai LCCT kul 5.15  ...panjang plak tak abih keja lagi ...
so terpaksa lagi tgu sampai kul 6.45 pm....
sempat la layan cite Dendam ngan Chinta sekejap ..
seb baik ade tv ... klu mampuih bosan gila cam kat Airport Langkawi tuh ...
aku dok usha stewardess je ...comey² blaka ... sronok tgk gelagat diorg ..haha 


Note : sesekali jumpa sanak saudara amat besh ..terubat rindu dihati ....


15 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

langkawi??

best~

eima said...

gadis KSB
best ?? best la jugak ..tp klu menetap ...boring gile..tak dak pepe ... tp klu sesekali balik best ... jejalan je keja nye ....

.::Lynn::. said...

wah, jom g langkawi lagi 26ni

Intan Inn said...

wahh langkawi yer...erm ada sawah tue...erm bercuti seorang jer...sian fahim kene tinggal..erm mmg best kalau berkumpul dgn sedara mara nieberborak sampai pagi...

siti nurkhijah said...

org lagkwi ke?..
ct kat kuah..

eima said...

lynn
hoho pi lagi ??
aku mayb balik naik keta plak sbb nk singgah kg belah alor setar plak jan 2011
ko nk pi beli blah ke lynn ??

eima said...

intan
bkn bercuti sorg la ... amik cuti sbb nk setel hal ... hehe
pastu jumpa sedara sekali ...
kesian gak kat fahim tak penah kena tgal .. mlm merengek cr mama suruh tepuk montot...huu

eima said...

siti nurkhijah
a'ah tok dok sana ...
kita dok kedawang ... skrg ct keja kat mana ?? sana gak ke ??

LiErOSe~QiEmi said...

fahim ok ker ko takde??? aku tak penah tinggal anak dgn laki aku lagi.. sbb tu sampai dh ujung tahun aku takde 1 kusus pun lagi agahhahaah

~aSHa~ said...

wah seronoknye balik kg...dah la kg tu mendamaikan...ada bendang lagi.tmpt impian aku nak p...

teringin sgt tido di rumah di tengah bendang...mesti seronok kan

eima said...

asha
mmg angin sepoi2 bahsa ....
tp nyamuk pun sronok nyanyi kat tinge ko nanti ... hahah
klu tghari mmg panas la ...

eima said...

bunga
siang ok ...
mlm KO sikit la ... die arah abah tepuk montot die ... haha

MRS. K said...

manje,
aku cadangkan ko buat satu kotak sembang.. susah le nak tinggal mesej..
kekekekeek


oi.. aku tag hang kat blog kontes aku yer

eima said...

K byk cadangan ko ...
tak leh nk letak widget tuh ..kena blok ...nk kena wat kat umah ....

eima said...

pe kate ko tolong wat kan ...