Tuesday, October 26, 2010

GA TamaT & Senarai Peserta



Terima kasih kpd semua yg sudi joint my 1st GA
dengan ini diumumkan GA tamat tepat 12.01 am 26.10.2010

peserta yg telah sudi join...


UPDATE :
peserta yg tertinggal aku dah betuikan list contestant kat sidebar 


21) nEa FleriDa

Jawapan & pemenang akan diumum kelak .... beri aku masa untuk check balik jawapan & syarat² ....
kpd peserta yg telah aku tinggal komen minta betuikan pepe tuh sila betulkan cepat² sbb aku akan check lagi sekali klu masih belum dibetulkan mayb akan disqualified ....TQ

16 comments:

MRS. K said...

aku join pe wei.. bagi sapot kat kawan2...

nadiah said...

nama saya ada, tq

LisaVsKhusairi said...

ok..nama ada n sy dh buat per yg kurang...tq...

eima said...

K
hehe saje tuh ..hahaha

eima said...

TQ nadiah & Lisa
nanti ima pi check lagi sekali dan kutip jawapan ek

~aSHa~ said...

good luck tau uols...

jeng jeng jeng...kita lihat siapa yg kena...
aku plak berdebar...

mamalieyna said...

alamak...tak sempat join..wuwuwu..

nur said...

nak tunggu result
ALL IN ONE

@e_da said...

salam.. eima emailkan sy alamat yg contest suka-suka aritu... nak poskan hadiah... shinbi3@gmail.com

.s.o.f.i.a. said...

good luck to all participants!!!

eima said...

aku tgh bz sikit 2-3 hari nih ...
tp aku dah pi jawapan korg ....
ade yg sempat aku tgal komen ..ade yg tak ...
insyaallah paling lmbt isnin depan aku publish pemenang ...TQ

aanie said...

apa jawapannya?

nEa FleriDa said...

akk.. nape nama kita xde ek..

eima said...

nea nanti ima check balik kat entry GA ...

eima said...

sorry ..ima dah update ..TQ

Nia said...

pergh,..payah tu nak teka..good luck to all contestant ya!! :)