Thursday, October 21, 2010

Giveaway : Teka Mana Aku Pegi 2 Hari nih??

Meh Teka Mana Aku Pegi 2 Hari nih??
iaitu pada 19 & 20 Oktober 2010
Short Time Giveaway nih bermula jam 9.15 am hingga 2.00 pm
Jawapan akan mula dikumpul pada jam 2.01 pm dan entry jawapan & pemenang akan dipublish pada jam 2.30 pm


Syarat² GA nih :
:: Wajib menjadi Follower 
:: Tinggalkan jawapan pd ruangan komen
update : teka nama tempat yang aku pegi tuh 

itu sahaja senangkan......



Hadiah :
buah tangan dr tempat yg aku pegi .... 
hadiah tak seberapa nilai nye...


10 comments:

bun_nee said...

cameron highland kot

MiMi PeONy said...

pergi bercuti with family erk...

LiErOSe~QiEmi said...

padan la senyap.. rupenye pi bercuti..huhuh...

ko gi ane erk.. takde klu ke manje???

eima said...

bunga
tak de clue ... ko pk & teka je ... mana tau betui ...haha

MiMi PeONy said...

cik eima g LANGKAWI kot

eima said...

TQ mimi ...

eima said...

CLUE : aku bkn pegi bercuti tp mmg aku amik cuti 2 hari ...

hehe

Intan Inn said...

ohh pg bercuti yer...erm bestlahkan manja...

pg cherating

~aSHa~ said...

pg menginap kat hotel?

Pn. Zana said...

pegi genting kot.