Thursday, October 14, 2010

Aku syg sape pun Kau, my dear Husband




rentetan dr entry izan ngan bunga
alkisah kasih sayang kpd sang suami

entry izan mengajarkan aku agar menjadi isteri yg solehah dan terbaik ...

dan entry bunga membuka hati aku, suami aku adalah yg terbaik wlupun die tak de ciri² romantik dambaan wanita ...

suami aku .....
 tak dak nye nk tgu aku dok sebelah br nk tido ...
aku pun sama ... tp yg pasti kami penuh kasih syg wlupun die garang tak bertempat hangin gile tak menentu ..tp aku tau die sayang aku & anak kami sgt.... 
cam pn. bunga ckp die tak tunjuk sifat romantik die tp dia tunjuk sifat bertanggungjawab & caring terlebih tuh ....
garang & hangin tak menentu salah satu cara die luahkan kasih sayang die...
unik kan laki aku nih ...
hanya aku je yg faham ....

aku akan cuba menjadi isteri yg tebaik utk suami tercinta...
aku kena lebih rajin wat keja umah ...
jgn mls² dah ...
tp aku bersyukur sbb die memahami aku kadang tu mls @ tak sempat nk buat sbb melayan karenah anak bucuk sorg tuh ...
asek nk buat aku jd kuda je ... huhu

Yang ...
saya sayang awak sgt tau ....


Note : moral dr entry nih sygi la suami anda selagi termampu dan jd la terbaik utk die .... & utk aku berubah la cik manje ...berusaha menjadi terbaik utk en. panjang ....dan cik kecik bucuk fahim tuh ...


tetiba emo plak pg nih ..... siap luahkan isi hati syg laki kat blog....eeiii aku ke ni ....

14 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

yup sayangilah orang yang kita sayang selagi adanya mereka didunia ni...sebab tu tiap2 pagi biler kita bangun tido perkara pertama yang kita tengok adalah denyutan jantung dua2 insan kesayanagn kita....takut peristiwa lama berualng kembali...

eima said...

anje
denyutan jantung ...peristiwa lama berulang ...
kenape anje ??

betui tuh sejuk hati bgn tido dan tgk muka org tersyg masih dibuai mimpi ... suci,tulus je ... geram rasa nk geget2 je ...

.::Lynn::. said...

sayangi lah suami kita

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

adoi la eima weii...
haku gelak guling2 baca entry ko ni...
ermm...agaknya ari ni hari suami sedunia kut...adehhh

mamalieyna said...

I LOVE my Husband too..^_^

jln2 sini..cantik la header..sweet lovelovelove! ^_^

LiErOSe~QiEmi said...

manje mengoms.. gelak kuat2 dah aku ni bace n3 ko.. hahahaa... ala..setiap suami ada cara tersendiri... kite je perlu memahami diorang...kan...

eima said...

lynn
betui tuh jgn terbuka hati nk pi syg laki org plak...
mintak simpang dr terjebak ngan skandel mendel yg tgh hangat terjadi kat opis2 gomen skrg nih ....membara wo0o...

eima said...

izan
tah aku pun tatau ... ter emo ngan entry ko pepagi buta tuh ... tersedar ngan terkena batang idung aku ... huhu

eima said...

mamalieyna
aku pun syg gak siap wat entry khas tuk die ...hahaha

eima said...

bunga
lawak ke entry aku nih ...
aku tulis ngan serius tau tak ... hehe
kan kan dior tu kite je faham tu pasal Allah jodohkan kite dgn diorg kan...

::Mamalyna:: said...

cayang die:P

eima said...

mamalyna
sayang sape plak nih ...laki mu ke ??

maslinamansor said...

sayang kat suami aku jugak... tak leh tukar2 dah..

eima said...

maslina
mana leh sayang laki org lain ...
tak baik tau skandel mendel ...