Wednesday, October 13, 2010

Update: Giveaway : Teka Fahim Pegang Ape?


memandang Giveaway : Teka Fahim Pegang Ape? tinggal 12 hari je lagi...
aku tgk ramai yg memberi jawapan tidak tepat aka salah 
aku nk bagi clue sbb aku nk peserta memenangi sesuatu dr aku wlupun harga nye tak seberapa....

ape yg fahim pegang adalah sesuatu yg amat die suka ....
sampai nk tido die bawa mende tuh 
tgh² malam die bgn pun mintak mende tuh
pagi² pas bgn tido die mintak jugak mende tuh 
senang cakap mana pun die pegi mesti nk mende tuh ade klu nampak mende tuh, terjerit² suka
klu boleh godek² entry² aku sebelum nih utk jawapan yg tepat 



5 comments:

Cute MuM said...

dah cuba teka..

LiErOSe~QiEmi said...

la ye ke??? hahaha.. sebbaik aku lom anto lagi.. baru je nak ikot jawapan diroang haahhaah

tiefazatie said...

ala.terang2 la slh dh tue.haha

eima said...

boleh betui kan jawapan ...
boleh pk ...aku akan check semula semua jawapan korg ..jgn risau k.. nk tukar byk kali pun tak pe .. sbb aku check balik bila tutup contest nanti ...

deelira@deeliraz said...

eima
aku dah join..TQ