Thursday, October 7, 2010

XTVT: Pahang vs KL 2

semalam 6.10.2010 
kali ke 2 musim ni kami pi tgk games Pahang vs KL 
kat Stadium Kuala Lu,pur, Cheras

dan sekali lagi Pahang menang ...
1-0

wlupun ahad lepas kalah ngan Terengganu 
2-0 
di stadium Darul Makmur







fahim mmg akan tepuk tgn tiap kali ...
cubaan serang @ gol



aksi² fahim

budak pompuan yg fahim buat kawan ... 
ramah sungguh anak aku nih ...
semua budak die ajak jd kawan die...
siap dok ajar kawan baru die  tepuk tgn...


Note : hari terluang ngan gembira lagi ... yeay

18 comments:

MRS. K said...

rajin ko pegi stadium! takpe, anak bising pon orang tak marah.. kalau pegi tgk wayang, anak bising? kena klua panggung la pulak

.::Lynn::. said...

lain kali nak stadium ajak.. tapi kalo pahang main jea la

::Mamalyna:: said...

keh bangga jadi anak pahang..hehehe..bila menang, dan2 tue puji yer...heheh

eima said...

K
aku mmg bercinta kat stadium la ... dr poli lagi mmg panjang bw aku pi stadium ..huhu ...
mmg port tiap kali kuar dr zaman bercinta, bertunang, pas kawen, ngandung, kat stadium...
pas fahim kuar stop kejap sbb die baby ...dah besar on balik la ... hahah

eima said...

lynn
betui ke ..
nanti ade games klu pahang layak suku akhir ...
kite pi tgk nk ..klu main kat KL la ...
klu layak final br pi sokong cam piala super phg vs selangor 2006 dulu tuh ...

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

eima
saper orang pahang ni???

deelira@deeliraz said...

rajen nya bawak anak p stadium..kalau zue bawak anak..sure miss tgk goal.. sbb duk kejar anak kat dalam stadium tu.. :p

apa pon PAHANG tetap juara..hehe

Intan Inn said...

wahh rajinnyer bawak anak pg stadium yer..erm kalau intan lah tak terkawallah takut diorg pulak yg nak main bola kat situ..hehehhee

eima said...

mamalyna
aku org kedah tp sokong pahang cam ne plak tuh ...hahaha

MrS. F!zA said...

ceh ko org kedah ke.. kedah kt mana?

D'Nur Boutique Online said...

salam,
eima...
nanti sms nama,alamat ye tuk send adiah..

tq

eima said...

fiza
aku kedah kat SP tp slalu balik Langkawi
SP tuh umah pak ai je ... hehe

tak de gaya cam org kedah kan ... hehe
lupa daratan tul aku nih ..hahha

eima said...

Nur
rasa nye dah sms dah ari tuh ...
ingat tak yg ima ade call time tu nur tgh goreng ikan/memasak ... hehe

eima said...

izan
aku kedah laki aku tu la org pahang ....
ic 01 tp die dok muazam lama sgt so die pun jd penyokong pahang tegar ... dan aku pun penyokong pahang tegar ... biar hampir tersingkir ke liga perdana kami ttp pi stadium ..hehe

eima said...

zue
panjang dah menanam minat kat bini ngan anak die utk pi stadium ...
mana tau anak aku leh xtive bersukan cam pak die ...

eima said...

intan
dulu zaman tak kawen lagi mmg kami akan trn stadium kawasan terdekat ....
cth selangor, paroi, pahang, KL
tiap kali games... bila dah ade anak br kurang ckit .. takat turun KL, pahang tu klu ade masa ...

.::Lynn::. said...

ok... kalo lawan kt kl kasi tau.. laki aku pun org pahang...

eima said...

lynn
tak dak harapan ....phg tak layak separuh akhir...
next season plak k...