Tuesday, October 12, 2010

XTVT: Pahang vs Sabah

sekali lagi minggu minggu nih kami gerak ke Kuantan 9.10.2010
untuk tgk game Pahang Vs Sabah 
Pahang seri 1-1
melayakkan Pahang utk suku akhir
so game mlm nih Stadium Pasir Gudang, Johor
Pahang Vs Johor FC 
kami tak pegi sbb weekday...
jauh jugak tuh ...
klu menang mayb akan turun Kuantan lagi 16.10.2010 nih 

kat kuantan hari tu dok kat Seasons Boutique Hotel RM138 nett include Bfast
ok la... tak mahal sgt ... nk tido je ...

betui² kat simpang 4 nk ke Tg. Lumpur sebelah MS Garden

bilik besar ..selesa la ....



ptg cam biasa bw fahim pi ke laut la...
Pantai Batu Hitam 
awang kecik yg tak brapa sehat ...selsesama dr rumah lagi ... 
kat laut getting worse ....



pic kat stadium tak byk ... 2-3 keping ...
Fahim tak sehat siap muntah².. lg 1 malu nk amik gambo 
org ramai sgt ... huhu
lagi pun mlm hujan lebat sgt ... mmg sejuk gile...
fahim plak tak bleh sejuk² sgt tuh dia cam nk semput sampai muntah ...





last day ... 
bfast terus balik ....
check out kul 10.30 am

pi mkn kenduri umah member pjg kat maran aku pakai  Tshirt je ... hahaha
semua org pakat tgk semacam... ke aku yg prasan tatau la ... 
pic kat umah kenduri takdak... tak sempat nk amik gambo ..
fahim semput ....

Note : mintak² Pahang menang mlm ni ... leh pi kuantan lagi ....

12 comments:

MRS. K said...

lama gila doo aku tak pi kuantan nun

LiErOSe~QiEmi said...

wahhh.. kekerapan ko ke kontan mengalahi aku yang asal dari kontan ni..

aku jeless..aku jeles.. nak je balik tapi laki tak kasik.. bahaye katenye berdua je.. huwaaaaaa

mama tisya said...

**tiket teater mmg mhl...kalo yg teater tun mahathir aritu paling mhl rm152 paling murah rm30 tk silap tp kita dpt free :)

eima said...

K
pi la jalan² lwt tmpt penyebab ko bleh berjaya keja gomen tuh ..haha

eima said...

bunga
ajak la laki mu balik ... klu aku pun tak pegi ber2 ngan fahim...

eima said...

mamtisya
mahal nye ...
free besh nye ....

.::Lynn::. said...

baju biru belang2

eLYies said...

bestnya cuti-cuti malaysia....

eima said...

lyn
ko kenape ??

eima said...

elyies
tak pegi la kuantan lagi hujung minggu nih sbbb smlm pahang dah kalah ngan Johor FC 1-0

MrS. F!zA said...

sedondong lg! suweeett je family kecik pon.. hehe

eima said...

fiza
ko pun sama hape.... hehe