Tuesday, November 23, 2010

Cara Makan Fahim ::latest::



fahim sekarang nih kalut nk mkn sendrik ....
dulu klu mkn sendrik pun kat meja mkn atau kat lantai je ....
skrg nih ....
die nampak je mama bw mangkuk bubur/pinggan nasi die...
mesti die kalut dok tarik kerusi ngan meja die.....
letak depan TV
channel of coz la kartun


Note: macam karenah budak nk membesar nih ... ade je ideas.... 

10 comments:

MrS. F!zA said...

ni bkn kerenah tau..dia mksdnya dia dh pndai berdikari..

sok2 ada adik dia kna buat sendiri jgk.. baguslah fahim ni kecik2 lg dh pndai..xde manja2 nk suh suap..hehehe

eima said...

fiza
pandai mmg la pandai ... mama pun kena rajin ngemas umah gak... haha
dah la pantang vacuum ngan penyapu kat umah ..kena sorok ..mama kena kutip ngan tgn tau nasi2 yg tumpah tuh ....

::Mamalyna:: said...

dah besar tue...nak makan pun cara org besar...

eima said...

mamalyna
nk kena bg adek dah ... abg dah besar ....tgu abh dh dpt keja mama on je ...

~aSHa~ said...

wah si mama fahim tak kisah nak bagi adik tuk fahim bila2 ye..ehehehehe good good..semoga ada rezeki abah fahim..

LiErOSe~QiEmi said...

manje, nanti kite memboyot sesama nak??? hahaahaa.. tapi aku kena tunggu qimie beso dulu laa cian dia cam tak ckp kasih sayang lak aku rase kalu tambah adik..

eima said...

asha
kak tgu abah abis praktikal kompom dpt keja ... on project adek utk fahim ....

eima said...

bunga
tak dak hal ..
nanti hari2 kite wat entry cite baby dlm perut ....besh..besh...

monamie said...

cute fahim!

eima said...

k.mona
TQ