Thursday, November 25, 2010

Fahim & His Fav Food

**semua entry utk 24-25 Nov 2010 adalah auto publish aku pi kursus



makanan fav Fahim adalah segala jenis mee
asal pegi kedai mesti nk mkn mee
pegi kedai mamak mesti meggi goreng ...
bfast kat rumah pun sama 
meggi goreng
pegi kedai, org mkn seafood bagai die mkn mee

nasi payah ckit nk mkn ...klu mkn pun tak byk tp ikan die suka ratah...
sayur hijau tak mo makan ... carrot fav die ...
tak seimbang kan gizi makanan fahim ...
so aku terpaksa bg die supplement : 
Appeton Multivitamin + Sustagen Junior 1+
anmum kadang tu aku bg gak ...
ade 1-2 kotak lagi ....
(bleh ke bg susu campur²?? dah besar tak dak hal kan)

Berat Fahim skrg ni (25 bulan) : 13.8 kg




layan pic Fahim kat kedai mamak ngan megi goreng die 



Note : tak kisah la mkn ape pun ...janji kenyang ngan bukan jajan(Junk Food)

4 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

anak aku sumer balun, tak kisah huuhuhhu janji sedap & perut dia kenyang hikhik mudah kan?? eh tak..tak.. dia tak suke yg lembik2..geli kot nak telan

Intan Inn said...

erm oklah tue makan tak memeilh sgt...senang nak bg makan apa jer..erm suka tgk diamakan..baju sangathandsome fav colour tue

eima said...

bunga
aku tau dah kimie tuh ...semua die balun .... tgk la badan die ...gebuss

eima said...

intan
aku pun suka tgk fahim pakai purple...die nampak cerah/fair sgt....tp klu aku pakai kulit nampak kusam....huhu