Monday, November 15, 2010

Start Cuti ::geram::

selamat hari raya aidiladha kpd semua ...

aku dah start bercuti
terpaksa bercuti sbb pengasuh aku dah start cuti raya ...
seminggu terpaksa bercuti sbb tak dak sape nk jaga fahim 
even aku tak balik raya pun...

sedey ...
Note : suka hati tul pengasuh fahim nk cuti raya lelama.... bayaran ttp penuh ...

9 comments:

MrS. F!zA said...

amboi pengasuh tu.. duit nk keja tk pnuh plk..

Intan Inn said...

erm mana boleh penuh kan..ishh...kene kira tue manja...

jomalah jumpa kalau dah cuti..hehehee

.::Lynn::. said...

tu yang malas nak antar umah org.. mcm2 kerenah

ciK mOt ©™ said...

weiii sian ko...
so kalu gitu, bayaran pun cuti gak la...
mana aci gitu...
kalu aku sure melentinng ketenteng weii...

::Mamalyna:: said...

laa...kesian kat ko, same ngan akak ofis ai nie...kena ambik cuti, sebab pengasuh nak cuti..

LiErOSe~QiEmi said...

lorrr yeke manje??? sila anto anak ke taska har har.. tapi klu taskaa lagi la tiada kompromiiii, bayar penuh even hantar 1 minggu je.. Dulu pengasuh aku, klu setengah bulan, setengah jela aku bayar..

mamalieyna said...

susah kan kalau camtu..haish laa...seminggu pulak tu..nasib la eina, pengasuh sama je cuti sehari, kalau tak jenuh la unpaid lagi..huhu..

*salam aidiladha!

Amy Syaquena said...

Salam..

hadiah dah terima ke , sebab amy x de terima kahabar pape lagi nie..

eima said...

amy
hadiah alamat opis la... cuti daa....
next week eima bg tau k