Tuesday, December 28, 2010

3rd Wedding Anniversary en. Panjang & eima

Hari ni 28.12.2010 genap 3 tahun usia perkahwinan kami 

Alhamdulillah ...
kami berjaya harungi 3 tahun ni tanpa sebarang masalah & kami bertambah bahagia
Alhamdulillah kami dikurnia zuriat yg comey


dan aku berdoa dan berharap jodoh kami berkekalan
Bahagia ke anak cucu 
dimurahkan rezeki


Terima Kasih kpd en. Panjang yg bersabar dengan karenah + kemalasan tahap cipan aku ...


Ulang Tahun Perkahwinan kali kami  berada di Langkawi utk merasai kembali kenangan hari pertama bergelar isteri kepada en.Panjang ....


Kami ada kat  Langkawi pada 25-28 Disember 2010


Doakan kebahagian kami kekal abadi & dimurahkan rezeki 


hari ke2 pgg title isteri kpd en. Panjang



21 comments:

ciK mOt ©™ said...

eima...selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 3...moga ikatan suami isteri antara korang berdua berkekalan hingga ke ujung nyawa...dengan ucapan selamat mengharungi liku2 kehidupan

:.nick.: said...

tahniah...tahniah

ummiaqeef said...

hepi anniversary to both of u!

MRS. K said...

hepy enibesary beb..

terer betui ko takde masalah langsung!

::Mamalyna:: said...

hepi anniversary... semoga berbahagia selamanya...

siti nurkhijah said...

hepy eniversary.. semoga berkekalan hendaknya

MrS. F!zA said...

HEPPI ANIBERSERI!!MOGA BAHGIA HGGA HJG NYAWA!

ch@ said...

selamat ulangtahun perkahwinan, semoga ikatan kekak utuh sehingga hujung nyawa, aminnn. happy for both of you =) TAHNiAH.

LiErOSe~QiEmi said...

selamat ulangtahun ke-3 manja & panjang.. moge perhubungan korang berPANJANGan dan tambah berMANJA-MANJAan.. ihhiihhi

deelira@deeliraz said...

hari ke2 dah ada kat langkawi manje>? hehe..

Tahniah manje. semoga kekal berpanjangan selamanya..

Nad @ MamaZakwan said...

happy anniversary! :) tahniah ye..
dulu pegi ber2..kali ni bawak fahim..mana tau balik krg dah ber4, heheheh..

eima said...

k.izan
TQ ..insyaallah ...

eima said...

nick
TQ

eima said...

ummiaqeef
::Mamalyna::
siti nurkhijah
MrS. F!zA

TQ alll
insyallah ...berkat doa2 korg ...

eima said...

K
masalah kekeluargaan kami ber2 tak dak la... masalah lain ade la ,...
cth masalah : masalah aku yg 2-3 minggu lepas..masalah pengasuh cuti dll la ... hahahha

eima said...

bunga
TQ ...aku nama je Manja ... tp tak manja okies ...hahah manja ko tu lebih dr aku yg bernama Manja ... hahhaha

eima said...

Cha@
TQ dear .. insyaallah ..akan diusahakan untuk kekal.... heheh

eima said...

zue
aku ade kat langkawi sbb aku kan org langkawi ..kenduri aku wat langkawi la ... hahahhah

eima said...

Nad
insyaallah masin mulut ko ... sesungguh betui ade isi ...

Zur@ZaRi said...

selamat ulang tahun perkahwinan=)) moga bahagia hingga ke akhir hayat yer... jgn nakal2 tau=))

eima said...

zura
TQ dear...