Thursday, December 9, 2010

Berita : Jual Anak Dalam Perut


kejam betul ... dah la time buat dosa tak ingat ...
pastu nk jual kat org bukan Islam plak ....
pernah diorg pk ...ape akan jd ngan budak tuh ...
dilahirkan Islam tp tak tau yg dia adalah Islam ....
kejam ...jahat....

seb baik la Wartawan Harian Metro pujuk & pompuan nih tarik balik niat die 


Berita Lanjut Click Here

10 comments:

:.nick.: said...

dunia akhir jaman...eh aku nmpk ko pagi tadi,....ecehhhhh...barunyerrr.....miahhaha...

ch@ said...

hish gila betul.

zurazari said...

mmg giler org macam ni kan??
hopefully Allah lindungi zuriat kiter sumer=)

eima said...

nick
bila ko nampak aku ..pesal tak jerit ..leh pi bfast ngan aku dol....ceh

eima said...

ch@
mmg gile ... buduh punya org ...
tp aku doakan mudahan hati die terbuka utk kembali jalanNya...insyaallah ..

eima said...

zura
insyaallah ...mudahan....
bila aku baca kes² cam ni ....sedih rasa nye ....

LiErOSe~QiEmi said...

aku bace kt paper bos aku pagi tadi, tapi tak habis sebab bos aku abis breakfas t cepat sangat hhuhuhuhu..

eima said...

bunga
online la dear....

aku pun baca kat paper laki aku ... tgk tajuk je ... pastu hati byk panas .....

Amy Syaquena said...

As'salam..

subahanaallah macam2 la, yang xde anak bersusah payah berusaha untuk dapatkan anak yang dah ada anak macam tue pulak...dunia2

eima said...

amy
tu la pasal ...
sakit ati tul bila nampak brita nih ...