Friday, December 3, 2010

Budak Kentut Bucuk




peminat tegar telur rebus
klu boleh hari² nak
pantang nampak telur tak kire kat mana ...even kat kedai ...
mesti " mama apar ....yor bus" "ayim apar nk yor bus"
skali ngan gaya menggosok perut tanda lapo....hahah

aku je tak brape nk bg sbb takut byk kolestrol 
tak digalakkan amik telur hari²(ade org nasihatkan aku)
pas ni nk pi dptkan nasihat dietitian 

dah la kuat kentut ...
bygkan bau nye 
sehari tu mau lebih dri 10 kali 
nak kate sbb gassy tak mungkin ..
sbb dah byk pi paed ...bg mkn ubat angin ...
sama je ...
paed kate biar la die nk kentut ... tak pepe pun ...
dr langsung tak kentut haru la plak kan ....



Note : karang kamu dah besar ...baca blog mama ni ...jgn ingat mama kutuk plak ek my dear ... mama bangga je ngan anak mama ni tau .... sayang Fahim !!

18 comments:

MRS. K said...

kuangkuangkuang..

macam la kentut mak kamu ni wangi kan fahim?
kahkahkah..
larikkkkkkkkkkk.........

hadif pon suke bangat ngan telor wei...
telur rebus, telor goreng.. hari2 mau..

tapi takat ni aku tak penah lagi bau kentut dia... hahaha..


bau taik ada la.. busukkkkkk!!!

panjang tak komen aku????????

Nad @ MamaZakwan said...

hahahaha!!apa la ibu hadif ni, lawak la!
a'ah zakwan pun suke makan telur rebus..telur goreng pun ye jugak..

mcm ibu hadif, tak penah pulak bau kentut zakwan..kentut papanye ye la..haha!

p/s : gi alamanda gak ke?aisey...ramai gak yg gi smlm rupenye...

ch@ said...

hahaha... boleh geng la kita. i suka telur rebus dgn kicap, yummi-yummi.

alaaa smua org kentut muchuk la, lagi2 kentut tak bunyi tu, tau2 bau je. haru tak? hahaha...

MrS. F!zA said...

ekeke darwisy tk mkn telur pon pnh gak kentut busuk.. lawak je rasa budak kcik kentut busuk..tp normal la kalo mkn telur mmg kentut busuk cam org tua jugak la..hahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

nape ekk.. orang kate klu mkn telo kentut bau busuk???? hihihihi qimie pun sama kuat kentut.. dah lepas kentut mesti dia gelak hihihihi

Fida Ghazi said...

dah namanya kentut eima oiii... kalo wangi kang..semua pon rebut2 nak hidu.. ahahaha...

budak2 memang suka telo kot eima.. kat umah aku tu.. stok telur rebus kena ada selalu.. telo satu tray tak sampai sebulan..

tapi budak2..kalo makan dah macam2.. mestilah bau kentut standard orang tua jugak kan... bisa pitam!! hihi..

:.nick.: said...

hahahha....ala macam la kentut mama fahim wangi kan....hahhahah...pas kentut lari2 lak...kahkah

eima said...

K
wahhh 1st time ko reply panjang ... terharu aku ....

eima said...

nad
mmg budak kecik suka telor rebus kot....
janji kenyang kan ...

a'ah yg pasti eima, nad ngan fiza je la ....

eima said...

ch@
ye ke ... sedap gak mkn cam tuh ...
fahim kentut bunyi kuat pastu ade bau klu lelabih mkn telur ...haha

eima said...

fiza
darwisy pun ketut bucuk ... hahaha
slalu nye dlm keta la ... mmg bleh prasan klu berbau tu .. tak dak org lain .. haha

eima said...

bunga
fahim pun sama ... siap bgtau lagi ... ayim ntut ....gelak2 malu ...

eima said...

fida
selamat datang .....
ye la ... sama je proses penghadaman cam kite kan ... mkn pun mende cam kite gak...

eima said...

nick
kentut aku ...aku sendri tak sanggup nk bau ... haha bisa lemas klu kentut dlm keta ... haha

::Mamalyna:: said...

lyna pun suka telur... tp ai banyak bagi telur putih jer...so telur kuning, maknyer makan...so sape kentut busuk skang, hehehe

eima said...

mamalyna
hahaha......sendrik mua tau la......

Amy Syaquena said...

As'salam..

ha3 boleh geng la kita tapi amy makan telur kuning je putih amy x makan..

eima said...

amy
slalu nye org suka putih ..
die suka kuning plak ... hahaha
mama fahim plak dedua suka ....