Monday, December 13, 2010

Cermin Depan Retak

sebenar mende ni jadi dah lama dah ...
last week 5.12.2010 lepas
tp aku dok kalut² terlupa 
retak nye cermin tu umpamanye retak nye 
perhubungan kekeluargaan time tu ...
tp skrg nih dah getting better ...
masalah yg diorg hadapi pun dah diorg dpt terima kenyataan
hopefully semakin baik la ...
aku pun dah tak mo amik² hati lagi ...
aku cuba utk fahami dan berada di dlm situasi diorg ...
mayb aku pun akan jd cam tu ... so aku maafkan diorg ...
dan hopefully diorg tak kan cr kesalahan aku lagi la ....
itu je yg aku mampu berharap ....

walau ape pun terjadi let bygone be bygone

ni le cermin depan keta aku yg retak seribu tuh ...
seb baik la kena kat bwh je ...
klu kena kat tgh ke ... mau kena tukar cermin baru wei....
dekat RM 1k jugak ...

sealed  ngan silicone gum ..
klu tak, retak die gerak ... abih crack 1 cermin ....



16 comments:

MRS. K said...

Jangan biarkan hidup anda diselubungi Misteri......

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ape citer ni eima, tak paham la cermin kete eima retak ke???

MrS. F!zA said...

haishhh pening nak paham

eima said...

K
elok gak kadang² bermisteri nih ... hehe

cheqna said...

assalamualaikum
salam kenal...jenjalan kat sini
nape ngan cermin tu????
terpercik batu ke??

eima said...

anje
aik ... tak paham ek ...
ye la retak la dear ...

eima said...

fiza
entry 2in1 la ... hahaha

eima said...

cheqna
retak sbb kena magnet ...
en. panjang telah letakkan magnet tu kat cermin pastu buka bonet depan ... magnet melekat kat bonet terkena cermin tu ... retak la die ...

ciK mOt ©™ said...

retak menanti belah...hehehe

Zur@ZaRi said...

alamak...
naper macam tak faham...
tp faham cket2 gak...
neway, best of luck in ur life!!!
sayang kamu!

eima said...

k.izan
jgn la doa cam tuh ..mahai wei nk ganti cermin depan tuh ... huhu
hehehe

eima said...

zura
tak paham ek ...
hehe
kesinambungan krisis dulu tuh .. time tgh meletup2 krisis tuh ... cermin ni retak pada hari yg sama b4 krisis berlaku la dear... tp lupa nk up cite nih ... hehehe even krisis dah cool down tp cermin ttp retak ..sedey tgk cermin sbb takut duit kuar byk...

seorang perantau di dlm sektor kerajaan said...

retak takper...jgn pecah berderai...ape pon aku doakan ko semoga lebih tabah hadapi dugaan dan moga Allah melindungi ko dan famili k.
p/s : bile adib nk dpt adek? hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

alaaa sayangnyeee kete baru dah retak2 cermin.. adehh!! kete aku tu dah penah tukar dah sekali.. tapi wira je so takde la mahal sangat

eima said...

wawa
TQ wawa ...ko je paham mende aku nk tulis ek ... hahah
fahim ek ... adek ek ... tahun depan insyaallah klu ade rezeki ...

eima said...

bunga
sayang mmg sayang ... tp nk wat cam ne ..layan kan je la ...
dah nk jd.... klu la boleh elakkan .. tak de le die cacat ...