Thursday, December 2, 2010

Fahim Baca Paper ::tgk gambar je::



skrg nih Fahim sgt berminat nk baca paper ....
even blum pandai membaca die suka dok telek gambar ....
pastu crita kat kite gambar ape yg die tgh tgk ...
contoh gambar gajah mati kena langgar ngan kereta api ...
die crita skali ngan gaya²nya

gambar pasal kereta ke ..iklan C4, Tesco, Giant semua die tau ...
klu nampak logo Shopping Compleks tu mesti die sebut ...

die suka belek² kat ruangan kartun....
ataupun time die selak terjumpa gambar upin ipin ...sgt la xcited ....
riuh sgt ... langsung tak bg sape pun nk baca paper tu sampai die puas tgk ...

kadang² tu die sebut² huruf dlm paper yang mana die kenal ...
yg die kenal ABCDEFGH
klu tanya nih huruf ape ...insyaallah die leh jawab bergantung pada mood

Fahim sekarang ni die boleh crita balik ape yg berlaku ...
cth kejadian yg berlaku pada pagi ...mlm nanti klu die tetiba tringat die akan crita balik kat kita...
cth ape yg berlaku kat rumah pada hari isnin lepas....
klu org tatau mesti org ingat aku yg ajar die ....

klu kite ckp pepe yg agak sensetif cth sal Fahim ke ...
channel TV(cartoon, ultramen) 
mende yg die tak leh mkn dlm icebox ke ...
kena eja.... klu tak die cepat tangkap(faham) ....
bahye wo0o asek berebut Tv je ngan budak nih .....


Note : mungkin sbb Fahim sama maksud ngan Faham kot....

6 comments:

ch@ said...

macam org dewasa je, dia membaca suratkhabar. cikOni suka mkn kertas.

Amy Syaquena said...

As'salam..

macam owang besor dah fahim, kusyuk dan tawaduknya dia he3...

eima said...

ch@
die mmg suka sgt ngan paper ..dr baby sampai skrg ...
baby dulu mkn kertas...
bila besar sikit dengki org baca paper amik koyakkan
dah besar ckit cam ni .... suka tgk gambar2

eima said...

amy
mungkin sbb org sekeliling slalu nelek paper...budak mudah terpengaruh ...

LiErOSe~QiEmi said...

anak aku.. mula2 tunjuk la gambo tu ini.. pastu direnyukkan paper tu.. aduiiii memang kena amarah aku la sokmo hihi

eima said...

bunga
besar ckit die pandai la ...haha
fahim kan dah besar... dulu die mkn lagi paper tuh ...pantang nampak .... mmg dok nyotnyot paper sampai itam muka die ...