Monday, December 27, 2010

Fahim & kemalasan die tp nk main...

Fahim yang malas nk guna kaki nk kayuh bulldozer die ...
paksa abah tolak²
asek penat ngan sakit pinggang
abah dpt ideas ikat bulldozer ngan tali ...
tarik je ....

time ni ngeri ckit ..meluncur laju ... hahahha
menjerit aku



abah kena pegang bagi slow ckit


aksi menarik anak balik ke rumah ...





10 comments:

MrS. F!zA said...

fahim lg besar dr bulldozer tu..ekekeke

ummiaqeef said...

err...bole naik ke bulldozer tu? hehehe

ciK mOt ©™ said...

hehehe...sayang anak kan...hehehe

@e_da said...

hahaha fahim kelakar la... nak pulak papa dia tarik tu.. cute je fahim follow

LiErOSe~QiEmi said...

balik!! aku kata balik.. ihiihihi... bagus fahim.. nak gak balik, klu anak aku tu amuk dah nak lagi main kat luar... ke dah berjuta round dah panjang bawak dia pusing ni?? hhihhi

eima said...

fiza
beli natang ni time tak reti jalan lagi ... hahah

eima said...

ummiaqeef
mmg bleh naik ... mmg untuk naik bkn yg kite main tolak2 ngan tangan tu ..beli kat kelantan rasanye ... lupa dah ...

fungsi sama cam keta yg kite leh naik tolak ngan kaki tu....

eima said...

k.izan
bkn abb syg anak tp kena paksa ngan anak ... die tak mo balik ... klu kite tak tolak die ... klu tolak die sakit pinggang kena bongkok ....

eima said...

@eda
tgu la mika dah besar ckit nanti byk la akai die ... letih mak pak ... sabo je la ...

eima said...

bunga
ko kena cepat pindah umah bwh ko ..
Qimie nk dok kat atas tanah plak ...mcm die bleh main nanti...fahim kadang tu cam tu la ... tak puas main tak mo balik ...