Monday, December 20, 2010

Hari yg Kelam Kabut

dlm kul 9.30 am boss aku call suruh cari hadiah utk Boss Besar ...
die lupa nk pi beli ....
sbb Boss Besar dah panggil meeting tergempar last Friday ... 
semata² sbb diorg² nih lupa besday die ... 

majlis boss besar kul 11.30 am ...

kul 10.00 am td tergesa aku pi beli hadiah kat Alamanda 
dah la hari ni en. Panjang yg hantar aku ....
member aku pun sama .... sepupu die hantar ...
so terpaksa la kami pi berjalan kaki ...
penat tak kisah tp mata yg memandang la .... mesti org kutuk² kami kan ...hahaha

dah sampai opis aku lupa nk beli kad .... arrrrrgggghhhhh
seb baik la ade budak opis aku ni ...die ada simpan kad besday lebih ....
setelah puas aku telefon semua org..... issskkhhhh


nih la hadiahnye ....




pastu hotel utk 26-28 Dis 2010 nih ...my SIL tersalah booked plak.....
kurang 1 bilik .... our room.....
meragau nk cari hotel ....kan skool holiday + Xmas ......
semua penuh .... gile...gile.....

aku bz...bz....
tensen...tensen....
penat...penat....

Note: nampak je cam entry qku penuh emosi ...tp aku tgh cool.... itu emosi dalaman je tuh luaran still leh gelak ketawa lagi .... heheh 

6 comments:

MrS. F!zA said...

hahahaha..pedulikan apa org kata yg pnting kita selesa :p

eh behnye la bg hadiah coklat..

eima said...

fiza
itu yg die bg budget tuh pun guna duit sendrik dulu ... dah la CIMB tak kuarkan lagi duit gaji ...gilo punya bank ... 2 kali dah jd cam ni tau ...

Cyda Acme said...

adussss ... tetiba rs lapo lak tgk itu gift nih ... siyesss nak ke p carik sumthing tuk kunyah2 lah hu3

E.d.Y said...

penat tu jalan kaki g alamanda

eima said...

Cyda Acme
sedap famous amos tuh ... bg aku ia terlampau creamy la.... manis ...
heheehe tp mmg best tgh surf sambil blogging kunyah2

eima said...

E.D.Y
mmg penat la .... tp tak jauh pun dlm 800m je dr opis ....