Wednesday, December 15, 2010

Klu korg ... ape korg buat ??


korg nk cuci tak mende² nih 
nk bersihkan sampai putih balik tak lantai tu ...
ke korg biarkan sampai antu penjilat darah dtg ...


ataupun korg tunggu semut dt beramai² berpesta 

klu aku ...........

klu aku akan cuci wlupun muntah berpuluh kali<------ kat sini


sila highlight utk baca jawapan aku 

25 comments:

MRS. K said...

apa ni? kurang ngerti

MRS. K said...

ko ni makin lama makin misteri la.
misterious girl..

muahahhaha

Amy Syaquena said...

As'salam..

apa tue x faham nie..

MrS. F!zA said...

wei apa ni??sekali tgk mcm rupa sirap 2 kali tgk mcm darah.. sapekah yg berdarah tu??ke kucing beranak??

eima said...

K
ape yg ko tgk dlm gambo tuh ...
misteri ke aku ... hhehe

eima said...

amy
agak2 ko la ape tuh ek ...
aku tanya je la ...
aku google jumep gambo tuh ...

eima said...

fiza
ade nampak cam kucen branak ke ... ke org yg branak ??

Nad @ MamaZakwan said...

pekebende tuh?
cam darah jek!
ke baru pas celebrate besday, krim ising kek haha

~aSHa~ said...

uish apa kes berlaku di situ..

kalo berlaku di rumah..nak tanak..kena bersihkan jugak

ch@ said...

apa menda tu? haiyaaa geli owh, kalau rumah harusla cuci sampai berkilat dan wangi walaupun muntah darah dibuatnya.

:.nick.: said...

hoh aperkah!!cam keguguran...ker aper eh...

:.nick.: said...

tak pom sirap tumpah merate...miahhaha....aduh nk tak nak siler mop lantai smpi bersih jer la...hahha

eima said...

nad
icing kek ...cam wawan la imaginasi ko nad...
ptt la wawan tu suka berimaginasi ....keke

eima said...

asha
betui nk tak nak kan... kena jugak ...

eima said...

cha@
agak2 la pe tuh ek ...
geli ek ... aku pun geli gak ...
ye la umah kite mesti la kite kena bersihkan ...

eima said...

nick
cam tu ke keguguran ??
o0o br aku tau ....

deelira@deeliraz said...

erk apa ni??
haduh!! loya aku

siti nurkhijah said...

sama ada keguguran ataupun uri... yang warna hijau tu cam kertas@ kain dari hospital
betul tak eima?

LiErOSe~QiEmi said...

ko cilok gambar dari mana ni manje??? klu kat rumah... aku suh laki aku bersihkan hahahahahhah.. aku tak sanggup wehhhhh

eima said...

zue
agak2 ko ape ...hehe
aku pun loya gak tgk ..klu pi click gambo tu jd besar lagi loya.....

eima said...

nurkhijah
betul utk kertas spital tuh ... yg keguguran tu tatau la ....

eima said...

bunga
aku google jumpe ..kesian laki ko ..klu laki pun sama takut darah cam ne ??

::Mamalyna:: said...

darah kan... tu semua kertas spital... mozek cam same jer..

ummiaqeef said...

eyeks....misteri sungguh...ape maksud dia di atas semua ini?? fenin!

MrS. F!zA said...

ah aku rasa tu uri yg diusik org..uri org briu lepas beranak tu..ah aku pasti :p