Thursday, December 30, 2010

Nasib Baik Tak de Org Perasan !!

sbb aku pun tak prasan.....
hahahahaha 
dari pagi dah naik feri ...sampai dah naik keta ...
dah lepas R&R Gurun 
dah makan²...

dah dekat ngan Taiping br aku perasan yang aku pakai bj terbalik ... hahahha 
cam ne le leh tak prasan aku pun tatau ...
selesa je ... tak rimas semacam .. bila dah kat Taiping dah dekat 4 jam perjalanan br rasa tak selesa....



tak prasan cam terbalik kan ...
siap ade lambang Body Glove lagi ..sedangkan lambang dok kat belakang sebenarnye....


ni bukti aku pakai bj terbalik ... 
amik kau ... tu la kalut sgt ...

dah tau feri kul 10.00 am 
bgn kul 7.00 lebih ..
mana nak mandi nk isi pakaian kotor dlm beg .. nk sedia susu anak ..
nk pakai bj anak ....nk wat itu ini 
last2 sarung baju terbalik ....

tp tak dak plak Good Luck cam org kate ...
menang loteri bagai ..hahaha


Note : pesanan utk disendiri ... jgn dok tangguh² keja ..cam ni la jd nye


14 comments:

ciK mOt ©™ said...

lawok la mung ni...hehehe...

Nini D.. said...

hahahha...lawak la ko ih eima...apsal la xsinggah umah aku dulu kat taiping..

eima said...

k.izan
lawak pe plak ...
mana aku tau yg aku pakai bj terbalik ..hahah

eima said...

NiniD
o0o org Taiping ke ...
kite lalu hiway je la nini ..
klu tak leh jumpe dobot tuh kan ....

@e_da said...

hahaha lawakla eima sib baik tak yg belah dalam keluar yg nampak jahitan tu.. kalau tak lg haru.. ehheheh

ummiaqeef said...

pergh...camane bole x perasan ek. selalunye kan ade rase x selesa,haha. cayalah!

E.d.Y said...

haha..macam mana la leh xperasan..xkan xde rasa apa2...

Nad @ MamaZakwan said...

adoiyai..!
baju tu cambest jek ek pakai belah2 mana pun rase selesa je, hehe..
mana tau org lain tak perasan..ntah2 diorg segan nak tegur kot, heheheh... ^_^

(penah mengalami naseb yg sama =P)

~♥ Mawar ♥~ said...

haha.. cane leh berlaku kejadian ni..
btw, salam kenal. mawar singgah sambil follow..

eima said...

@eda
seb baik la tag dlm tu jenis yg printed...hahaha

eima said...

ummiaqeef
dah dekat 4 jam perjalanan baru rasa tak selesa...hahahaha

eima said...

E.D.Y
tak de rasa la...rileks je ...serius

eima said...

Nad
betui..mmg tak rs pepe...bila dah lama tu br rasa cam terjerut ckit ...pastu terasa pelik sbb nampak bunga tu dok depan

eima said...

Mawar
TQ...salam kenai gak...
nanti sempat kite BW blog awak