Wednesday, December 1, 2010

XTVT: Hujung Minggu :: Bagan Lalang lagi::

nk buat cam ne ....
tu je la laut yg ade....
fahim plak asal ajak p berjalan mesti request laut je ...
tak bw slagi tu dok nyebut ...kesian 



Makan Malam kat Restoren mende tah ...
lupa nk tgk nama kedai.....
harga ok 
RM 26 ++ je 

Sup Daging, Kailan Ikan Masin, Sotong Goreng Tepung, Daging Masak Merah & Kerang Bakar 
kami bertiga je tak de masa nk mkn ikan bakar bagai ... bkn nye habis pun bazir je.....


Budak yg mkn sepinggan nasi ngan sup ....


seluar dah tak leh zip habis + butang .....




Note : layan karenah anak nan sorg nih .....



15 comments:

MRS. K said...

beli seluar yang ada adjust getah tu la. cam kain maternity tu.. hehehe

eima said...

tu brand miki byk la ...
kebetulan hari tuh pakai suar tuh ...
die terlebih mkn ...abis 1 pinggan nasi penuh ....
tah sedap sgt ke hape aku tatau la ...

Nad @ MamaZakwan said...

fahim dah sehat ek?
ksiannye sluar dh takleh butang..hehe..
sedap bebeno la makcik tu masak gamaknye..
eh, eima, dok kt presint 14 ek?blok b ke?

eima said...

nad
sblm mkn ok je ...
tu kejdian pas mkn ....
fahim ckp perut die sakit suruh buka suar ....
takan la mama nk tanggalkan suar ...hihi
nih sblm die demam la dear....

LiErOSe~QiEmi said...

haahha.. lawak tengok anak ko buka butang suar.. anak aku tak penah buat.. tapi mama dia penah.. ehh bukan buk butang suar.. just longgarkan tali pinggang hikhik

MY HEART said...

Memang best jalan-jalan kat bagan lalang.. nak2 dapat makan seafood.. heaven ^_^.

Salam kenal dan singgah.

:.nick.: said...

best...best....best...tgk anak makan laju jerk riang gumbira jerk hati kan

zurazari said...

niyg teringin nak makan sup nie...
macam sedap jer ruper nyer=))

MrS. F!zA said...

eima, layan kerenah anak ni smpai bila pon xhabis dan xjemu kan.. ehehhe

eima said...

bunga
haha ... aku pun hentam mkn2 kaw tp tak penah lagi jd cam tu ...aku nk gemuk......

eima said...

myheart
tu la pasal ... harge pun tak mahai ....
salam kenal gak...

eima said...

nick
mende yg paling aku suka ialah tgk anak aku mkn dgn selera....

eima said...

zura
sup die mmg sedap ... tp byk sgt urat isi daging tu tak byk ...liat ...hehe

eima said...

fiza
betui ... dah besar makin byk karenah .... mama ni kena ade je ideas nk melayan ... nk pujuk bagai ....

@e_da said...

berselerala tengok lauk2 tu.. heheh kenyang sampai takleh butang dah suar ek...