Monday, January 3, 2011

Berhantulah Kuarters Aku !! ::Amah maut jatuh tingkat 12:: Berita::


PUTRAJAYA: Tindakan nekad seorang pembantu rumah warga Indonesia yang dipercayai cuba melarikan diri dengan memanjat tingkap belakang rumah majikan di tingkat 12, Kuarters Kerajaan, Fasa 12, di sini, membawa padah apabila terjatuh dan mati serta-merta.
Sebelum kejadian, mangsa yang tidak memiliki sebarang identiti dikatakan cuba melarikan diri malam kelmarin, ketika majikannya tidak ada di rumah, manakala pintu rumah terbabit dipercayai dikunci dari luar.

Berita Lanjut Click Here


nape la ko wat cam ni ...
tak berfikir panjang ke ..
ko ingat ni Fairy Tales ke ...
kuar ikut tingkap guna selimut ....

tak pasal je kawasan umah aku jd keras....
aku ade anak kecik ok ....

dulu ade kejadian yg sama cuma beza nye budak belasan tahun 
tp Fasa sebelah aku ...

aku ade kat umah tp belum bgn tido lagi ...
so mmg tatau ape yg jd .... ejan aka mamalyna ko prasan ??


Note : yg tuan rumah pi kunci tu wat pe.... klu dah  rasa die tak mo keja sgt ...anto balik kat agency die 

8 comments:

syawalsimpsons said...

Ya Allah macam2 hal la...nasib baik area umah sue p16 x da pape...hati2 ye eima...mmmm...esau jeee

LiErOSe~QiEmi said...

uiiii ngeriiii!!! pasni magrib2 pasang cd bace quran.. tak pon ko dgn fahim bace quran sama2 tiap2 hari.. takot wehhhhh!!

::Mamalyna:: said...

wei... tak tau pun...
matiler kita wei... tp bukan blok kita kan

ummiaqeef said...

blok E2..mesti ade sbb dia lari tu. org jumpa mayat dia dah bersemut. eeew! seramnye..

eima said...

sue
tahu tak pe ... mamber aku yg dok umah E1 tuh dah seriau dah .. takut ....

eima said...

bunga
mmg aku rajin buka ngaji pun kat Fahim b4 tido ...
ngaji je jarang² ,..... hehe

eima said...

mamalyna
bkn blok kite tp E2....
tp dekatkan ngan kite ...kan kan ....
huiiissshhh

eima said...

ummiaqeef
ye ke bersemut ... pecah pala la tuh kan .. takutnye ....

aqeef dok umah pengasuh blok E3 kan sama cam Fahim kan...
awak dok mana ek ....