Monday, January 10, 2011

Dah Petang br dpt online

hari ni aku MC ...
pagi td rasa ngantuk gile sbb smlm baru balik dr Cameron ...
nk kate penat...tak la tp ....
aku mls sebenarnya .....
pala ade sedikit dizzy...
aku dah pi opis pagi td... ckp ngan bos nk pi klinik ...

ade 2-3 cite aku nk up ...tp tak sempat la ...
pagi sampai tghari ade kat luar....
balik umah masak2... kemas umah ...sbb budak kecik half day kat umah umi die ...

die 'kechaq'(buat sepah) mainan die...
aku rasa aku tak mampu utk jd surirumah sepenuh masa....
terlalu byk mende yg perlu dibuat....
kekangan masa  ..... antara nk jg anak ngan rumah....

tatau la cam ne mamazakwan @ nad lakukan ...
aku respek la die....

aku penah cuti 4 hari sbb pengasuh tak dak ..... letihnya nye rasa dr pi keja...camne tuh ....




10 comments:

hyazz said...

kalu dok kat umah tu biasa la...bizi...kan kan

:.nick.: said...

wowo...tu stebdet la tu manje.kene akui...jadi surirumah lagi penat dari bekerja

ciK mOt ©™ said...

huhuhuhu....tau tak per weiii

LiErOSe~QiEmi said...

hahaahha.. penat sebab anak sepahkan rumah, cube dia elok je main kat tempat main dia, mesti aman je rumah tu kan.. hahaha

mamalieyna said...

hoho..tu la kan..camna nad lalui hari2 di rumah..eina dok umah 4 hari tak kemana sbb skt mata pun, rasa bosan sudaaah! huhu..

eima said...

hyazz
mmg bizi gile ...mulut sama naik.........menjerit2 ngan budak kecik tuh...

eima said...

nick
mmg penat weh ...
klu hari minggu aku tak rasa sbb nye ...sebuk dok pi jalan je ..tak penah lekat kat umah ....

eima said...

cik mot
mmg da tahu dah ni ....

eima said...

bunga
betui tuh ....
budak kecik dah la ...klu kite dah simpan brg die dlm bekas die tuang balik ...
pastu rumah cam tongkang pecah ...
aku biar sampai die boring br aku kemas ...
pala mmg pening la ...serabut ...hahah

eima said...

mamalieyna
aku mmg tak bleh jd suri rumah sepenuh masa ...
mau gile aku .... ade tenet pun tak leh nk guna sbb mmg tak dan ...hahahha