Monday, January 31, 2011

Hari yang Sibuk bila Ramai yang Bercuti



aku amat sibuk pagi ni ..
asek la berlari sana sini ...
nih pun duduk sekejap sambil update ...
nih pun sambil² ganggang telefon kat telinga...
aku tak suka bila ramai yg bercuti meninggalkan kerja tak siap ...
tolong la... b4 bercuti siap kan kerja .. selesaikan tugas2 utk tindakan segara ...
jgn buat org lain jd mangsa...

aku hanya hepi bila my boss turut sama bercuti ...
klu my boss tak bercuti tp org bercuti tp kerja tak selesai ..
aku jd mangsa... aku tak suka ok ...
kesian aku ...  dr tadi berlari² ....


6 comments:

hyazz said...

sebuk sebok leh gak buat n3... baguih baguih... selamat bekerja...

LiErOSe~QiEmi said...

Ok, pasni boleh la nyanyi lagu tomok berlari hihihi.. sabo ek.. aku boss cuti makanya aku yang nak lari2 ni.. ihihihihi

MrS. F!zA said...

kalo lari nanti jatuh bngun sendiri ye eima..hehehe

eima said...

@hyazz

besa la... sambil dok tgu org pickup phone ... lama benor call tak berangkat wat entry pun lepas 1 ...haha

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

aku tak reti nyanyi la..lagu tu pun aku tak tau cam ne rentak die ...hahaha

eima said...

@MrS. F!zA

ye la ...
huhu
tp klu ko nk tau ..aku mmg suka berlari ...
tak penah aku nk berjalan dlm opis ..
waktu aku ngandung fahim dulu pun aku berlari je ..even perut tgal nk meletup tgu hari je ....
berjalan bila tak rushing je ...