Sunday, January 23, 2011

Mayb Bagan Lalang Ganti Plan Picnic Thaipusam Day

petang ni nk kena bw Fahim pi Bagan Lalang jugak la ...
dah janji ...si kecik dah asek ngungkit pasal laut je...
dah janji kena la tunaikan even bkn spt yg dijanjikan...asalkan laut ...

itu je la laut paling dekat dgn Putrajaya ....

smlm dok rumah je ...hari ni pun takan dok rumah jugak ....
tak bleh tahan...
aku tgh sakit pala nih...

nk pi tido jap....

8 comments:

eT said...

Syok tu p bagan lalang..pastu layan ikan bakar kt sana.hehe
lama x p sana :)

eima said...

et
tah jadi ke tatau la ptg ni ...budak kecik br je tido dah puas paksa die tido td tak mo ...
Fahim slalu tido ptg 4 jam ... kul 2 tdo kul 6 br bgn ...huhuhu ...
pi mkn sj ok la ...nk pi tgk laut tak dpt la kot...

Nini D.. said...

uishh...lama jugak eh Fahim tido...Afif tido sekali je..itupon takat 2jam ajer..jenuh nak suruh tido!..bateri full semanjang..

mamalieyna said...

best fahim g bagan lalang?..bestkan leh main pasir..tp kt sini hujan la ptg ni..

arif pun lama memerap kt umah je, huhu..teringin jgk nk main pasir..huhu..

E.d.Y said...

bagan lalang leh mandi tak?

eima said...

NiniD
ni pun jenuh paksa ...klu tak sempat mlm die tdo pastu mula ...tgh mlm bgn tgk tv...huhu jenuh mama

eima said...

Mamalieyna
die nk main gak pasir tp aku tak benarkan ...haha kotor la kat ctu ...takat main air jap2 je

eima said...

EDY
mana leh mandi ...esok aku up nape tak leh mandi ...heeee