Monday, January 3, 2011

Online di Rumah ♥☺☺♥



sejak ade broadband ni ...
senang ckit aku nk online 
tp tak teronline jugak ...
sbb ade budak kecik yg sebuk dok conquer Notebook 
nk tgk DVD die...


sgt berbaloi bg aku ... bila kite nk guna baru topup 
RM 10 = 5 hari
RM 30 = 15 hari


tak macam boadband lelain tu ade had penggunaan 1GB, 3GB bila dah guna sampai cukup tahap penggunaan die block/slow bagai 
yang ini tak dak had...guna la ko sampai lebam 


Nak tau lebih Lanjut pasal
 Limited Edition Digi Broadband ni bleh Click here 


8 comments:

MRS. K said...

aku pakai streamyx!
melaju tahap F1!

@e_da said...

wahhh bagus ni.. senang nak bw g outstation....

eima said...

K
en. panjang tak mmo pakai yg postpaid ... die prefer prepaid la ...

eima said...

@eda
aku klu kursus pun tak penah bawa lappy pun....
mls nk jg ....lagi pun mlm nk tido awal ...

LiErOSe~QiEmi said...

waaa dah maju... aku pun tak terguna internet kt rumah.. melayan anak, kemas rumah lagi, masak lagi, basuh kain lagi.. aii takde masa weh nak bertenet

eima said...

bunga
aku pun sama la ... gaduh ngan fahim je..
die tamak ..tv tgk DVD pun tgk... sabo je la ...

kat umah tak byk keja ...sbb helper rajin ... sayang en. panjang

Nad @ MamaZakwan said...

murah gak ek, hehe...
best ar dh bleh online kt umah :)

eima said...

Nad
klu Fahim tak ngaruk ..bleh la online ...klu tak jgn harap ...