Wednesday, January 19, 2011

XTVT: esok Thaipusam Day ::PD::



Dah 2-3 hari enPanjang dok suggest pi piknik 
PD kate nye 
tp mls nk check in memana sbb next week nk pi tgk bola kat Stadium Darul Makmur


lagi pun melayan karenah anak kecik sorg tuh ..
asek request nk pi laut je ...
dah sebuk dok main korek pasir die ...


die dah request suruh masak 
1. Nasi Lemak
2. Meggi Goreng Fahim 
3. Sandwich 
4. Air Panas Teh O, Nescafe ke 


Hopefully menjadi la ape yg diplan tanpa perancangan ni 

klu tak ade aral insyallah berjaya .... 




10 comments:

MRS. K said...

mesti ramai orang coz n.sembilan pon cuti jugak esok.. harap plan ko menjadik.. hehehe

aku? entah la.. mana nak pegi pon taktau. dok umah lipat baju pon best jugak.. hahah

ummiaqeef said...

syoknye g piknik... teringin nak g tp kalau ramai2 best kan,hehe

Nini D.. said...

eima...bawak aku sekali...

eima said...

K
a'ah la ..sure jem...
tatau la jadi ke tak esok ... takut aku bgn lmbt je ...hahha

eima said...

ummiaqeef
tu la klu ramai mesti best ..meriah je ...mkn pun berebut tu yg syok tuh

eima said...

NiniD
klu ko dekat dah lama dah aku plan pi jejalan ngan ko ...pastu dok interview laki ko la ... pasal kesihatan ..bleh ke ??hahaha

E.d.Y said...

wah..bestnya g picnic...

eima said...

EDY
tah jd ke tak lagi ... tgk la cam ne esok

deelira@deeliraz said...

nak itot...

LiErOSe~QiEmi said...

yey, dah tau dah.. plan tak jadik.. ahhaahaha nak gak komen kat sini hikhik