Saturday, February 12, 2011

1st in My Life tgk Kereta Polis Accident

kejadian ni berlaku pada 12 Februari 2011
jam 6.30 pm lebih 
di susur Wetland  dari jalan luar Putrajaya menuju ke bulatan terbesar Putrajaya 




cuaca ptg tadi hujan renyai2
jalan licin
mungkin kereta polis tersebut laju ketika melalui selekoh
dan terus terbabas

Gambar diambil dr tepon kokak aku

gambar tak brape jelas sbb keta tgh laju gak nih dalam 60km/h


so berhati2 la korg klu time hujan ......
tak hujan pun berhati2 la ye




Note: jalan2 di Putrajaya kebanyakan mmg port xciden klu time hujan ...terutama nye selekoh2...nih entry aku port panas di Putrajaya



15 comments:

mamalieyna said...

ohho..kemalangan tak kenal sesiapa..sini tak hujan plak..tp guruh kemain..huhu..mmg kena hati2 selalu kan.. ^_^

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

terbabas ni..
sib bek takde pepe kecederaan parah kan?..
huhuhu, tu la.. kalo ujan kena lebih berhati²..
jln licin..

eima said...

@mamalieyna

Tu la pasal ...kena berhati2

eima said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

rasa nye tak de kot...
sbb ima tak benti pun ....
tp nampak cam bomba pun dtg tp tatau la ..kot bomba pi kes lain sbb nampak bomba lalu jalan menuju ke situ

E.d.Y said...

polis ni mesti bawak laju...putrajaya mmg best bawak laju...huhu

Adyshariz said...

huhu..kete polis pon bole xciden..kene extra care la time ujan ni

Sham said...

salam kenal...

kakak saya tinggal di putrajaya...tengok jalan2 dia mcm permai je...tak sangka pulak ada port panas acident ye...

eima said...

@E.d.Y

byk la ko bw laju kat putrajaya byk speedtrap la...
pas selekoh tajam ..huhu takut ..

eima said...

@Adyshariz

tu la .. aku pun tak penah dgr ... + tgk la

eima said...

@Sham

mmg la permai .. tp sbb tu slalu xcden semua pakat dok laju ...
lagi pun byk selekoh tajam

@e_da said...

memang jarang2 sekali nampak keta polis eksiden kan.. ambulan pun tak penah.. camanala kalau ambulan lak yg eksiden... sian pesakit kat dalma tu.. hehehe

:.nick.: said...

dah aku dah bg dah alamat kt emel ko

eima said...

@@e_da

dah ade la eda .. kat LPT hiway tuh
bw pesakit sakit jantung ...dr maran ke termeloh ke mana tah ... lupa dah
tp ambulan tu tebabas masuk cerun ...pakcik tu meninggal dlm ambulan sbb cedera parah bkn sakit jantung ...a few ago la ...

eima said...

@:.nick.:

ok nick ... TQ

LiErOSe~QiEmi said...

itu bermakna, polis pun manusia biasa huhuuhh boleh gak tereksiden ngeh2