Monday, February 7, 2011

Permulaan Hari yg Baik & Bertuah utk splendid surprise GA

Pagi² buta td ...
aku rasa malas sgt nk bgn pagi almaklum dah seminggu bgn lambat 
bw keta plak byk emo dr waras 
(mana aku emo klu pakat bw keta cam tak mo bw, bila dah hijau br nk masuk gear, br 3 biji gerak dah merah )

tp bila aku buka blog
pas bfast nasi lemak ngan air mineral 

tgk² bertuah 
dpt coklat ni

dr
by





permulaan hari yg sgt bagus wlupun aku sgt tak bermaya pg tadi nk p keja 
mood sudah mari 
jom buat keja 
sambil berblog/BW



Note : mood happy ♫☻♥

17 comments:

Amy Syaquena said...

Tahniah eima awak nie memang lucky la...

MRS. K said...

share la wei...

hyazz said...

meh cni sikit... boleh boleh blehhhhh...

mamalieyna said...

congrate! haaa pembakar semangat tu pepagi yg lemau ni..hehe..

selamat bertugas! kita cuti lagi ni..lalala.. hehe..

deelira@deeliraz said...

selalu bernasib baik..huhu
tahniah

MrS. F!zA said...

weh eima asyik bertuah je skrg ek..hehehe

maszmadi said...

dalam bebel pasal bw kreta, ada tuahnye yerk.. tahniah

jemput join LD kat SINI

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah best tu...bertuah sungguh k...so kena la senyum sikit...HB kat sini

eima said...

@Amy Syaquena

sejak akhir² ni budak opis dok jeles sbb slalu dpt parcel ...
alhamdulillah ....rezeki

eima said...

@MRS. K

bleh ..mai jumpe aku.. aku bg sebijik

eima said...

@mamalieyna

betui mmg pembakar semangat ...
tambahan plak tgk fahim top 10 contest mamarifqy ...

eima said...

@deelira@deeliraz

alhamdulillah ... rezeki & berkat kerajinan sapot GA/Contest kengkawan

eima said...

@MrS. F!zA

tak jugak la ... kadang² je ...
alhamdullillah

eima said...

@maszmadi

dear ai org pertama joint GA mas ....
siap wat entry lagi..rasa nye b4 awak reply kat cni kot ...

eima said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

TQ sbb rajin sgt click HB tuh ... wlupun br RM0.39..hehe

eT said...

hehe..bestnyer coklat...
meh2 kite share.. :)

congratz eima...

eima said...

@eT

TQ eT